רוני לוי: "לפעמים צריך להבליג, הבאנו גישה טובה ואיכות"

מאמן בית"ר הודה שעבר שבוע לא פשוט: "דברים כאלה קורים, התרכזתי בעבודה". על כך שלא ברור האם ימשיך :"שאלה שצריך להפנות לאחרים". אזולאי: "תמיד הוא ספג את האש, האחריות גם שלנו. ברור שאנחנו רוצים שימשיך"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים רשמה בשעה טובה ומוצלחת הערב (שבת) ניצחון בכורה בפלייאוף העליון אחרי 0:3 מרשים על הפועל תל אביב. המאמן רוני לוי שעבר שבוע לא פשוט אמנם לא יודע האם ימשיך בקבוצה בעונה הבאה אבל לפחות היה יכול לחייך. מעבר לכך, הקבוצה מהבירה נקמה באדומים על התבוסה 3:0 בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

רוני לוי נשאל מה עשה את ההבדל: "קודם כל אני חושב שכולם באו בגישה מאוד-מאוד טובה, החבר'ה השקיעו ונתנו מעצמם, ואני חושב שהבאנו גם איכויות, יש לנו שחקנים מאוד איכותיים שעשו את ההבדל כשבמשחקים אחרים גם כשהיינו יותר טובים כמו נגד מכבי תל אביב וכמו הפועל באר שבע כשהובלנו – לא סגרנו את המשחק, הפעם עשינו את זה וניצחנו בצדק".

התקרית באימון: "אנחנו בכדורגל כבר 40 שנה, יש דברים שקורים, לא נעים אבל צריך לדעת לפעמים להבליג, להתרכז בעיקר, להתרכז בקבוצה ולעשות את העבודה".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם רוני לוי | דני מרון

על כך שלא הודיעו האם ימשיך על אף שיש סעיף בחוזה: "אני לא חושב שהשאלה היא רלוונטית כלפיי, אני עובד בבית"ר ירושלים ועושה את התפקיד שלי ומעבר לזה לא מתעסק בדברים אחרים. גדי קינדה היה אחד המצטיינים בליגה ונמכר וזה פגע בנו, הפציעה של מיכאל אוחנה. העונה היו הרבה דברים טובים, זכינו בגביע הטוטו, אני יכול לסקור את כל מה שקרה לנו. היום למעשה הבטחנו את ההעפלה לאירופה וסיימנו את העניין. צריך לזכור שהתוכנית הייתה קשה לנו כי שיחקנו ראשון-רביעי-שבת ככה שארבעה משחקים בשמונה ימים וזה אינטנסיבי וקשה מאוד, גם בלי קהל. מגיע מילה טובה לשחקנים".

שלומי אזולאי שכבש שער נפלא, סיכם: "אני חושב שהגענו מוכנים לכל משחק בפלייאוף ואין לי משהו שאפשר להצביע עליו אבל דברים הסתדרו לנו והכדור נכנס. היו ימים שהכל הלך לנו הפוך".

נקמה בהפועל תל אביב: "המשחק בסיבוב הראשון נגד הפועל גרם לתגובת שרשרת מאוד לא טובה, באנו היום והחזרנו את הכבוד. אני מקווה שנסיים את העונה הזו בטעם טוב".

שלומי אזולאי חוגג. "רוצה שרוני לוי ימשיך" | דני מרון

על החגיגות עם רוני לוי: "הוא ספג הרבה מאוד אש השבוע ובכלל, עיקר האש מופנית אליו משום מה ולא לשחקנים, אי אפשר לברוח מהאחריות הזו כי גם אנחנו השחקנים אשמים במה שקרה. יש לנו חיבור מעולה איתו, הוא תמיד נותן לנו גב ולאות הערכה, רצינו לחגוג איתו את הניצחון. ברור שהייתי רוצה שיישאר בעונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי