קלינגר: "הגישה שלנו הייתה רעה. מתרכז רק בלבנות את הפועל ת"א"

מאמן הפועל ת"א התאכזב לאחר ה-3:0 נגד בית"ר והאשים את השחקנים הבכירים: "תמיד אני מגונן אבל ספגנו שערים חסרי אחריות". על הפלייאוף: "היה מייגע". כשנשאל על הנבחרת ענה: "חושב רק על העונה הבאה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב רצתה להמשיך מומנטום חיובי אחרי ה-0:1 על הפועל באר שבע אך ספגה שער מהיר בדקה החמישית והתפרקה כפי שקרה לה לא מעט פעמים העונה. האדומים הבטיחו את המקום החמישי על אף שהובסו 3:0 והם יסיימו את העונה במשחק בית נגד הפועל חיפה.

ניר קלינגר ניסה להסביר: "הגישה שלנו לא הייתה טובה, אני מנסה להבין מה קרה ולמה זה היה כל כך שונה מהמשחק נגד הפועל באר שבע, אני בדרך כלל אומר את אשר על ליבי ומגונן על השחקנים שלי ואומר שהם השתדלו ולפעמים זה מצליח ולפעמים לא. אבל היום אי אפשר להתחבא, הייתה לנו גישה לא טובה של השחקנים, בעיקר המובילים. שני הגולים הראשונים הם דוגמא לכך – גולים של גישה – כדור חוץ ממש לידינו וכולם חולמים, חושבים על הכוכבים ובשער השני חוסר מחויבות בשמירה קרן. זה מלמד על כל המשחק. אין לי הרבה מה להגיד על המשחק הזה".

הפלייאוף: "אני לומד הרבה מאוד בגארבץ'-טיים הגדול הזה של הפלייאוף הקשה והמייגע הזה. אני לומד הרבה לעונה הבאה, גם משה (סיני) וגם אני מסתכלים על דברים שאחרים או האוהדים פחות מסתכלים אבל אנחנו מבינים את כל התמונה. זה חשוב שאנחנו נהיה ערים למה שקורה וזהו – מסתכלים קדימה".

אוראל דגני ועמנואל בואטנג מאוכזבים. השחקנים הבכירים אכזבו | דני מרון

שחקנים שלא ימשיכו בשנה הבאה: "לא נעשה מהפכות בגלל המשחק הזה. השחקנים נתנו מעל ומעבר, באמת קשה כל שלושה ימים לשחק אבל לא מזמן נגד הפועל באר שבע הצגנו גישה נהדרת ואני לא מבין איך הכל התהפך. עייפות? אני לא יודע, לכן גם אין לי תשובות. צר לי, המשחק מאכזב מאוד אבל זה הסיפור של הפלייאוף הזה. בסך הכל רצינו לסיים במקום הרביעי וללחוץ על הדוושא. פספסנו הזדמנות וחבל".

העונה הבאה: "תפקדנו כמאמנים זה להסתכל איפה הבעיות ולחשוב קדימה. אנחנו יודעים איזה שחקני רכש אנחנו רוצים ואיפה צריך לשים את האצבע ולשפר וזהו, אנחנו נעשה את זה בצורה מאוד עניינית וחדה".

נבחרת ישראל: "לא מתעסק בשאלות על הנבחרת כמו שאמרתי, מתעסק בלבנות את הפועל בעונה הבאה. אם יהיו פניות או שינוי אז ברור שכולם יידעו אבל אני כל-כולי יחד עם משה סיני וההנהלה, למרות שהעונה הזו הייתה פנטסטית על אף הנפילות – רוצים לבנות לעונה הבאה. ממקום כל כך נמוך, לא אשכח את הנסיעה לק"ש במשחק הראשון – התפללנו להישאר בליגה רק ולאט לאט עקב בצד אגודל עשינו דרך יפה ושילבנו גם צעירים בדרך. הלונה פארק הזה מאכזב, לפעמים גם הצעירים כביכול מעצבנים. אני לא מתפשר על גישה, לא צריך כושר גופני בשביל גישה".

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. ניר קלינגר כועס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי