גורם במכבי חיפה: "זה היה משחק שהראה למה בלבול עוזב בסיום העונה"

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

במועדון התאכזבו מההפסד הרביעי העונה למכבי ת"א והעבירו ביקורת גם על השחקנים: "חלקם הפסידו את המשחק עוד לפני הפתיחה". מנחם לא ישחק מול בית"ר. התקרבות בין בכר לב"ש. אתי בלבול בפוסט נוסף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בתחילת השבוע במכבי חיפה דיברו על שני אתגרים שנותרו עד כה – ניצחונות בדרבי החיפאי ומול מכבי תל אביב. למרות שהחלו את השבוע עם 1:4 מרשים על הפועל חיפה, ההפסד 1:0 למכבי תל אביב אמש (שבת) והרביעי העונה מול האלופה, חרץ סופית את גורלו של מרקו בלבול בקבוצה ובעוד מספר ימים ברק בכר צפוי להתמנות במקומו.

הירוקים חיכו עד עתה שברק בכר יסיים את השיחות מול הפועל באר שבע, לגבי פיצוי הפיטורים וביקשו ממנו להזדרז. במועדון הבהירו לבכר כי הם רוצים לצרפו מוקדם ככל הניתן על מנת לקדם את התוכניות לעונה הבאה ולהיות מוכנים למשחקה הראשון במוקדמות הליגה האירופית, שעתיד להתקיים בסוף החודש הבא. על כן נערכו מספר שיחות בין סוכנו, דודו דהאן, לבין מנכ"ל ב"ש, אסי רחמים, כאשר הפערים הצטמצמו אך טרם הושג סיכום סופי. בכל מקרה, בסביבתו של בכר מאמינים כי הסאגה תיפתר בקרוב וביימה הקרובה אף עשויה להיערך פגישה מכרעת.

צפו בתקציר: מכבי חיפה נכנעה בפעם הרביעית העונה למכבי תל אביב

אגב, בכר לא צפוי להגיע לבד לחיפה והוא צפוי להביא עמו לא מעט אנשי צוות ביניהם עוזרו לשעבר גיא צרפתי ולא מן הנמנע כי מאמן הכושר המיתולוגי דרור שמשון יעזוב את באר שבע לטובת הפרוייקט הירוק.  מאמן הכושר הנוכחי של חיפה, ניל קלארק, צפוי לעזוב ואף זוכה להתעניינות מצד מספר קבוצות בליגה האנגלית השנייה.

ברק בכר, גיא צרפתי
ברק בכר. צפוי להביא איתו את גיא צרפתי | דני מרון

בחזרה להפסד למכבי תל אביב. במכבי חיפה הביעו אכזבה קשה משיטת המשחק של הירוקים ואף העבירו ביקורת נוקבת כלפי המאמן מרקו בלבול: "זה היה משחק שהראה למה בלבול עוזב בסיום העונה. הוא עשה התקדמות מול שאר היריבות בליגה, אבל אם מכבי חיפה רוצה אליפות, היא כנראה צריכה מאמן אחר".

במועדון ביקרו גם את השחקנים שהציגו יכולת חלשה: "חלק מהשחקנים הפסידו את המשחק עוד לפני הפתיחה". המגן סאן מנחם נפצע ועל פי סאן מנחם סובל מהתכווצות בשריר האחורי והוא לא יהיה כשיר לבית"ר ירושלים.

בעקבות הפרסומים על המאמן הנוכחי, זו הייתה שוב אחותו של מרקו בלבול, אתי בלבול שגינתה את התנהגות המועדון ברשתות החברתיות: "לא ראוייי ????? אני לא מבינה בכדורגל כלום, וגם לא בחמוצים, ביחסי אנוש אני מאוד מבינה, אפשר לסיים חוזה בצורה נאותה בשיח מכבד, אתם צודקים הוא ראוייייייי להרבה יותר".

בנושא אחר, הקשר סינטיהו סלליך שנחשב לאחד השחקנים המצטיינים של חיפה מאז החזרה מפגרת הקורונה ואף מוביל את טבלת כובשי השערים של הפלייאוף העליון עם חמישה, אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה. מימוש האופציה של הירוקים לשחקן פג ובחיפה ציינו כי סלליך יזומן לפגישה לאחר מינויו של בכר בקבוצה.

סינטיהו סלליך. מתקרב לדרום? | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי