יו"ר מנהלת הכדורגל והכדורסל לשר האוצר: "אין לנו זכות קיום"

ארז כלפון, שמואל פרנקל |

עוד לפני שהסתיימה רשמית עונת המשחקים הנוכחית, פרנקל וכלפון פנו לשר כץ על מנת לקבל סיוע כלכלי מהממשלה: "בעולם מדברים כבר על רשת ביטחון לספורט. ללא תמיכה, לא נוכל לפתוח את העונה הבאה"

(גודל טקסט)

לאחר הזכייה של מכבי ת"א באליפות ליגת העל בכדורגל וחזרתה של ליגת העל בכדורסל, היום (ראשון) שני יושבי הראש של מנהלות הליגות, ארז כלפון ושמואל פרנקל, שלחו מכתב נוקב לשר האוצר ישראל כץ בנושא הסיוע הכספי מהממשלה לענפי הספורט, וביקשו פגישה דחופה עימו על מנת לאפשר את פתיחת העונה הבאה.

"ליגות הכדורגל המקצועניות וליגת העל בכדורסל עשו מאמצים עילאיים לחזור ולשחק ובחודשים יוני ויולי קיימו את הליגות חרף קשיים עצומים ואתגרים בלתי נתפסים" נכתב בפתיחת המכתב. "העונה הנוכחית עומדת להסתיים ולמרות שענפי הספורט לא קיבלו עד לרגע זה שקל אחד מהמדינה, ועל אף שהמשחקים נערכו ללא קהל, עלה בידינו להעמיד ליגות ראויות. אנו פונים כעת לעונה הבאה – ללא הכנסות הקהל, לרוב קבוצות הכדורגל והכדורסל אין זכות קיום כלכלית".

בסיום המכתב הגיעה הדרישה לפגישה הישירה עם השר כץ, כאשר בין היתר הוזכר הפסד הצפוי למדינה אם לא ייפתחו משחקי הליגות: ""השורה התחתונה היא שללא רשת ביטחון מהמדינה לא נוכל לפתוח את הליגות. במספר מדינות באירופה כבר מתקיימים דיונים על רשת ביטחון לספורט. ללא קיום הליגות, מדינת ישראל תאבד הכנסה של כ-400 מיליון שקלים מטוטו ו-ווינר. גורל הספורט הישראלי בידך. כפי שהבטחת, אף מגזר במשחק לא יישאר ללא סיוע. מבקשים עוד השבוע להיפגש איתך ועם שר הספורט".

מכתב לשר האוצר | מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי