מרדכי תורגל בהרכב הפועל ת"א, רודריגס בתמונת ה-11

בלם קבוצת הנוער יפתח מול הפועל חיפה (שלישי, 20:45, ספורט3), התלבטות בין האורגוואי לעובדיה. קלינגר זעם: "ההפסד מול בית"ר הגיע בגלל הגישה", סיני יחתום לעונה נוספת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הובסה ביום שבת 3:0 נגד בית"ר ירושלים ובמתחם חודרוב לא אהבו את היכולת. "ההפסד הזה הגיע רק בגלל גישה לא נכונה וחוסר מחויבות. אתם לא יכולים להראות ככה. ביום שלישי יש לנו משחק נוסף, אחרון, נצטרך להשכיח את מה שהיה אתמול". כך אמר אתמול (ראשון) באסיפה המאמן ניר קלינגר לשחקניו. השחקנים סיפרו כי בניגוד להפסדים אחרים, קלינגר נשמע כעוס לאור היכולת שהציגה הקבוצה.

"בית"ר באה לנקום במשחק הזה על מה שקרה במשחק הקודם והצליחה. לא מתאים לנו להיראות ככה. בדרבי היו טעויות שיפוט, הקבוצה רצה ונלחמה. בית"ר עלתה עלינו בכל פרמטר. עשינו שטויות בהגנה", אמר אחד השחקנים הלילה.

ניר קלינגר ומשה סיני כבר החלו לעבוד על העונה הבאה. המנהל המקצועי צפוי לחתום על חוזה לשנה נוספת. מבין הזרים, עמנואל בואטנג אמור להישאר, מרווין פירסמן ומייקל אולהה יעזבו כנראה ואת מקומם יתפסו ארמנדו קופר ממכבי פתח תקוה והחלוץ הפנמי עומאר בראון שצפוי לחתום.

עומר דמארי
עומר דמארי. פגישה מכרעת | אריאל שלום

מספר שחקנים, ביניהם הקפטן אוראל דגני, לא הגיעו להבנות לגבי הקיצוץ בעונה הבאה, אבל זה יקרה בקרוב. הנהלת הקבוצה תזמן אותם עוד השבוע לפגישות. בימים הקרובים תיערך פגישה עם עומר דמארי על מנת לדון סופית בעתידו. "ההחלטה הסופית תהיה רק של קלינגר", אמרו.

קלינגר תרגל את ההרכב האחרון שלו העונה לקראת המפגש מחר מול הפועל חיפה (20:45, שידור ישיר בספורט3) ועושה רושם כי יש לו התלבטות אחת: פליפה רודריגס או אופק עובדיה ישחקו לצד עומרי אלטמן. יש גם לא מעט שחקני בית וצעירים בהרכב. שי אייזן, עמית מאיר ואיליי תמם יפתחו יחד בקישור, בזמן שטום אחי מרדכי תורגל בעמדת הבלם.
.
הרכב משוער: אריק ינקו; עבדי פרחאת, רז שלמה, טום אחי מרדכי, דורון ליידנר; שי אייזן, עמית מאיר, איליי תמם, מוטי ברשצקי, פליפה רודריגס (אופק עובדיה); עומרי אלטמן.

ניר קלינגר. עוד תבוסה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי