סילבס הודיע לבן בסט שהוא רשאי לעזוב, מעקב אחרי קהת

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אריאל שלום

מאמן הפועל חיפה שוחח עם החלוץ ובישר לו כי הוא מחוץ לתוכניות, האחרון לא מתכוון לוותר על שכרו וצפוי לשוחח עם כץ. גם עתידו של לאלה לא ברור. ועוד: קשר נתניה מועמד, והבה בספק לפתיחת העונה הבאה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תסיים מחר (שלישי, 20:45, ספורט3) את העונה במשחק חוץ נגד הפועל תל אביב. אמנם הקבוצה לא תוכל לחלוף על יריבתה ולסיים את העונה במקום החמישי, אך המאמן הבהיר לשחקניו עד כמה חשוב לסיים את העונה עם ניצחון ונציין כי הקבוצה מהכרמל ניצחה בכל שלושת המשחקים הקודמים את האדומים – 0:3, 0:1 ו-0:4 ענק בפלייאוף העליון.

בכל מקרה, הפנים במועדון אל עבר העונה הבאה והיום נודע כי חיים סילבס בישר לחלוץ עדן בן בסט כי הוא אינו בתוכניות לעונה הבאה. האחרון מחזיק בחוזה לעונה נוספת, אך המאמן הסביר לו כי הוחלט לבנות קבוצה חדשה וצעירה ובן בסט אינו נכלל בתוכניות המקצועיות הנרקמות. החלוץ שהציג יכולת חלשה העונה וגם התעמת עם סילבס במהלכה, אינו מתכוון לוותר על שכרו ועשוי לשוחח בנושא עם הבעלים יואב כץ. מי שעוד עתידו לא ברור הוא החלוץ הוותיק מראן לאלה (38). לאור רצון המועדון להצעיר את הסגל לא מן הנמנע שהחלוץ יקבל אף הוא הודעה על כך שלא ימשיך

ועוד לקראת העונה הבאה, בקבוצה עוקבים בין השאר אחרי קצב החלמתו של הבלם בן והבה ולא מן הנמנע שלא יהיה כשיר לפתיחת העונה הבאה. כזכור, הבלם סבל מפציעה קשה בגיד האכילס ונעדר מהחלק השני של העונה. הוא מתווסף לניסו קפילוטו שייעדר בחודשיים הקרובים.

בן והבה
בן והבה | מאור אלקסלסי

במועדון בוחנים אופציה לצרף בלם נוסף מעבר למיקי סירושטיין שכבר חתם וגיא משפתי שקיבל הצעה לחוזה חדש. אחד השמות שעלו הוא אקס הפועל רעננה, עדי נימני, שיכול לשחק גם בעמדת המגן הימני. כפי שפרסמנו, ניקולה גולאן קיבל הצעה להמשיך בקבוצה במידה ויסכים לקצץ 50 אחוזים משכרו ובשלב זה הוא סירב אך המשא ומתן בין הצדדים נמשך.

הקשר הצעיר דודו אלטרוביץ' יחתום על חוזה חדש לשלוש שנים ובכרמל רוצים להתחזק בקשר שיגיע על חשבונו של גידי קאניוק שעזב וחלוץ נוסף על חשבונו של יאקוב סילבסטר שאינו צפוי להמשיך. בין השאר עלה שמם של רועי קהת וגיא מלמד שקיבלו הבוקר הודעת שחרור ממכבי נתניה. בכלל, בחיפה מעדיפים בשלב הראשוני לבחון אופציות חיזוק של שחקנים ישראליים ובמידה שלא יימצאו חיזוק משמעותי – אז יעברו לאופציות של שחקנים זרים.

האימון המסכם לקראת הפועל תל אביב היה גם האימון המסכם של העונה, כשסילבס לא תרגל את ההרכב ואף מתכנן לתת הזדמנויות לשחקנים צעירים כמו שניר טליאס ודודו אלטרוביץ'. גם ירין סרדל עשוי לקבל הזדמנות בעמדת המגן הימני. גל אראל יחזור לסגל מעונש הצהובים וגם אופיר מזרחי עשוי לפתוח בהרכב.

הרכב משוער: רן קדוש, דור מלול (ירין סרדל), מיקי סירושטיין, גיא משפתי, אלי בלילתי, גל אראל, לירן סרדל, תומר אלטמן, סער פדידה, אלמוג בוזגלו, אופיר מזרחי.

רועי קהת
רועי קהת. מבוקש בהפועל חיפה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי