הסוכן של מיכה ואצילי: "נחשפו בידיעה שלא נפל פגם פלילי בהתנהלותם"

עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון

לאחר שהותר לפרסום שמם של שחקני מכבי ת"א החשודים בפרשת הקטינות, רונן קצב מסר את תגובתם: "הם בוחרים להביט לאמת בלבן של העיניים ולהתמודד עם ההשלכות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בית המשפט התיר היום (שני) את פרסום שמם של שני כדורגלני מכבי תל אביב החשודים בקיום יחסי מין עם קטינות: מדובר בדור מיכה ובעומר אצילי, שנעדרו ממשחקי הקבוצה האחרונים בפלייאוף העליון בעקבות הפרשה והוצאתם לחופשה זמנית על ידי המועדון. למעשה, השניים הם שבחרו להיחשף והצעד נעשה ביוזמתם.

סוכנם של השניים, רונן קצב, מסר בשמם: "כותב השופט עידו דרויאן-גמליאל בהחלטתו ביום ראשון 5.8 ואני מצטט: 'בעניננו, זוכים המשיבים (השחקנים) כבר עתה בחותמת כשרות כפולה'. שופט ושופטת ראו את הראיות ואמרו את דברם. לא בוצעו עברות מין.

עוד מסר סוכנם של השניים: "צו איסור הפרסום היה הכרחי לתקופת החקירות כדי שהן יתנהלו בצורה היעילה ביותר ללא חשיפת כל הצדדים המעורבים ,אבל עם תום הפרק הזה ולמרות רצונם של עורכי הדין לערער לבית משפט העליון לאיסור פרסום שמם, בגלל הנזק התדמיתי האדיר שנוצר ויכול אף לגדול עם פרסום השמות החליטו דור מיכה ועומר אצילי לחשוף את שמותיהם בידיעה ברורה שלא נפל פגם פלילי בהתנהלותם.

עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון

"הנזק הכולל שנוצר לשחקנים הוא עצום אבל דור ועומר בוחרים לא להסתתר מאחורי צוי איסור פרסום ולהביט לאמת בלבן של העיניים ולהתמודד עם ההשלכות של הפרסום. דור ועומר שמחים באליפות שבה היה להם חלק נכבד ומחכים לחזור לשגרה עם חבריהם לקראת פתיחת העונה הבאה. אנו מאחלים לכולם בריאות טובה וחוסן נפשי וכלכלי בתקופה לא פשוטה שאנו עוברים בתקווה לעתיד טוב יותר במהרה", הוסיף סוכנם של השניים בשמם.

כידוע, "פרשת הקטינות" נחשפה בחודש שעבר ב"חדשות 13" , שהיו הראשונים לפרסם כי פורסם כי שני כוכבי מכבי תל אביב ניהלו יחסי מין עם קטינות בנות 15. על אף שלא הוגשה תלונה במשטרה על ידי הנערות נגד דור מיכה (28) ועומר אצילי (27, נשוי+2), הדבר הובא לידיעת אנשי בית הספר של אותן תלמידות, שפנו למכבי תל אביב למען בירור וטיפול הנושא.

מיד לאחר הפרסום, ברשת הופצו במהרה שמות המעורבים, סרטונים ותמונות המעידים על הקשר בין הצדדים ובסופו של דבר פתחה המשטרה בחקירה והשניים הוצאו לחופשה זמנית על ידי מכבי תל אביב. במשטרה גם נבדק החשד שהשניים השקו את הנערות באלכוהול, אולם התיק הפלילי צפוי להיגנז מכיוון שלא ניתן לקבוע חד משמעית האם יכלו לדעת את גילן והאם אכן סיפקו להן משקאות חריפים האסורים לשתייה עד גיל 18.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי