שועה הבהיר: "רוצה לשחק בישראל בעונה הבאה"

במכבי חיפה עשויים להכריז היום על מינויו של ברק בכר למאמן ולאחר שיחה עם החלוץ הוא יחליט אם להשאירו. בכל מקרה, הוא לא ישוחרר בחינם לבית"ר ירושלים או לכל קבוצה אחרת. פודגוראנו נחוש לעזוב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך הערב את המשחק האחרון של העונה כאשר תתארח אצל בית"ר ירושלים (החל מ-20:55 בספורט4), מה שגם יהיה כמובן משחקו האחרון של המאמן מרקו בלבול בקדנציה השנייה שלו בכרמל וייתכן כי עוד הערב, מיד לאחר המשחק, תצא ההודעה הרשמית על כך שברק בכר יחליפו.

בימים האחרונים כבר נערכו מספר שיחות מקצועיות בין אנשי מכבי חיפה לבין בכר לגבי התוכניות שלו לעונה הבאה וזאת בשל פגרה קצרה במיוחד והעובדה שכבר בעוד כחודש וחצי ייצאו לדרך משחקי מוקדמות הליגה האירופית.

כידוע, אחת השאלות המרכזיות היא סביב עתידו של ירדן שועה. החלוץ מתאמן בשבועיים האחרונים של העונה לבדו בעקבות הפרות משמעת ועדיין לא בטוח אם יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה ובהחלט קיימת האפשרות שהוא יעבור לבית"ר ירושלים. בסביבתו של השחקן ניסו לבחון אופציה להשאילו לאירופה, אך החלוץ הבהיר בימים האחרונים כי ברצונו להישאר בישראל. בכל מקרה, בכר צפוי לזמן את שועה לשיחה ואולי אף לפתיחת האימונים ולאחר השיחה בין השניים יקבל החלטה לגביו. כך או אחרת, במכבי חיפה הבהירו כי החלוץ לא יושאל בחינם לקבוצה של משה חוגג ואף יקבעו מראש את הסכום המכירה אם בבירה יבחרו לצרפו לאלתר.

ירדן שועה | אודי ציטיאט

שחקן נוסף שנראה כי לא יהיה חלק ממכבי חיפה בעונה הבאה הוא הקשר הצעיר סוף פודגוראנו. האחרון, כידוע, מבוקש ברומא ובימים האחרונים הוא מנסה למצוא טיסה שתאפשר לו להגיע בהקדם לאיטליה לצורך בדיקות רפואיות במועדון. בין השאר מדובר בקשיים לאור העלייה בתחלואה בישראל, אך בסביבתו הבהירו כי הוא נחוש לעזוב את מכבי חיפה.

הרכב משוער: ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד (עאיד חבשי), טרנט סיינסבורי, רז מאיר (איקוום אוטין), נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, צ'רון שרי, סינטיהו סלליך, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי