סכנין תציע לראדי תפקיד מקצועי לאחר הפרישה, גאדיר יחזור?

מהראן ראדי
מהראן ראדי | עומרי שטיין

במועדון רוצים את הקשר הוותיק לעונה נוספת: "הוא בכושר נהדר". החלוץ, שלא נמצא בתכניות של בני יהודה, הוצע לקבוצה, שמצפה לתמיכה רחבה מהעירייה לקראת עונת 2020/21

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ראשי בני סכנין החלו את ההכנות לעונת 202/21, בה כידוע תשחק הקבוצה מהמגזר בליגת העל לאחר היעדרות בת שנה. בניגוד לשנים האחרונות, במועדון מקווים ומאמינים כי הפעם יצליחו לבנות תלכיד שיסייע לקבוצה לתקוע יתד בליגה הבכירה בישראל.

עם זאת, קברניטי הקבוצה מבינים כי ישנן לא מעט סוגיות כלכליות שמעכבות את התכניות המקצועיות ודורשים תמיכה רחבה מהעיירה בעונה הבאה. בנוסף, בישיבה שנערכה לאחרונה הובהר כי לסכנין יש חובות המוערכים ביותר ממיליון שקלים ובמועדון מצפים כי אנשי עסקים מקומיים יתמכו בקבוצה.

מבחינה מקצועית, טרם נערכה ישיבה מסודרת עם המאמן אלדד שביט, שמבחינתו מעוניין להשאיר את מרבית הסגל מהעונה החולפת, כולל הקשר הוותיק מהראן ראדי, שטרם קיבל החלטה בנוגע לעתידו. בסכנין מתכוונים להציע לשחקן חוזה לעונה הקרובה ואם בסיומה יחליט לפרוש, אז יוצע לו גם תפקיד מקצועי במועדון. "ראדי הוכיח במהלך העונה החולפת שהוא מצוי בכושר נהדר. מדובר במנהיג שאנחנו רוצים איתנו", הבהירו בסכנין.

מעבר לאוסאמה חלאילה, נראה שכל שחקני החלק ההתקפי, ביניהם אמרי ולשמן ואלי אלבז, יעזבו את סכנין. במקביל, האקס, מוחמד גאדיר, שלא נמצא בתכניות של בני יהודה לעונה הקרובה, הוצע לקבוצה. במועדון מעריכים מאוד את החלוץ בן ה-29 ושוקלים זאת, למרות העונה הקשה שעבר, במהלכה הבקיע רק שני שערים ב-24 הופעות.

אלישע לוי, מוחמד גדיר
מוחמד גדיר עם אלישע לוי בימים יפים יותר | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: מהראן ראדי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי