ברק בכר מונה רשמית למאמן מכבי חיפה: "מחובר למועדון מגיל צעיר"

ברק בכר |

אחרי עזיבתו של מרקו בלבול, סגנית האלופה הודיעה רשמית על מינויו של האיש שהוביל את הפועל ב"ש לשלוש אליפויות רצופות. יצליח להחזיר את התואר לכרמל?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עידן חדש יוצא לדרך במכבי חיפה. המועדון הירוק הודיע הערב (שלישי) על מינויו של ברק בכר לתפקיד המאמן, זאת אחרי שמרקו בלבול סיים את תפקידו לאחר שהצליח להוביל את הקבוצה למקום השני בליגה. הבוקר (רביעי), נשיא המועדון יעקב שחר, פרסם הודעה קצרה בה הודיע על הפרידה ממרקו בלבול ועל מינויו של אקס הפועל באר שבע.

"מרקו בלבול סיים סיבוב שני כמאמן מכבי חיפה. בתקופה זו הצליח מרקו למצב את הקבוצה במקום השני, המקנה השתתפות באירופה ואנו מודים לו על כך. אנו נמצא את הדרך להיפרד ממרקו בהתאם להוראות במצב הקיים. המאמן ברק בכר, מקבל היום את המינוי ויוביל את הקבוצה כמאמן ראשי בעונה הבאה. בהצלחה ברק".

בכר בן ה-40 אמר לאתר הרשמי של הירוקים לאחר ההודעה: "זהו רגע שמח. החיבור שלי עם המועדון הוא מגיל צעיר וזה מקום מיוחד עבורי. מודה על האמון, מצפה להתחיל ולעבוד ויותר מכל להיפגש עם הקהל הירוק בסמי עופר".

יעקב שחר. בחר בבכר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

בכר הוביל את הפועל באר שבע לזכייה בשלוש אליפויות רצופות בין השנים 2016 ל-2018, וכעת ינסה להוביל את הקבוצה מהכרמל לתואר אליפות ראשון לראשונה מאז 2011. כמו כן, המאמן זכה עם הדרומיים גם פעמיים באלוף האלופים ופעם אחת בגביע הטוטו, ואף זכה עם עירוני קריית שמונה בגביע המדינה בעונת 2013/14.

דבר אחד בטוח – אם מה שבלבול העונה עשה לא הספיק – בעונה הבאה כל דבר אחר חוץ ממקום ראשון ייחשב לכישלון, ולברק בכר יש לא מעט על הכתפיים ואפשר להגיד שהוא נכנס לנעליים די גדולות שהשאיר קודמו בתפקיד.

בסרטון: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי