"עד אמצע אוגוסט יהיה מאמן חדש לנבחרת ישראל"

נבחרת ישראל
נבחרת ישראל | דני מרון

יו"ר מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל, התראיין לתכנית הספורט של 103FM, התייחס לסוגיית המאמן הלאומי והבא ולרוטנשטיינר: "ניסו להגיד שאנחנו רוצים להיפטר ממנו, הוא איש מקצוע מצוין"

(גודל טקסט)

בחודש ספטמבר נבחרת ישראל תתחיל את קמפיין ליגת האומות 2021, וחודש לאחר מכן היא תפגוש את סקוטלנד למשחק חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו. מאמן עדיין אין, ואתמול (שני) הושג רשמית הסכם מול המנהל המקצועי וילי רוטנשטיינר על המשך העסקתו אחרי שהסכים לקצץ בשכרו.

יו"ר מערך ההסברה של ההתאחדות, שלומי ברזל, התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסוגיית המאמן הלאומי העתידי, רוטנשטיינר וניגוד עניינים אפשרי של אלונה ברקת בהצבעה על בחירת המאמן.

"כולם ניסו לתאר כאילו אנחנו רוצים להיפטר מווילי רוטנשטיינר", אמר ברזל. "הייתה בעיה כלכלית ואורן חסון ביקש הפחתה בשכר בגלל המצב שהגענו אליו אחרי הקורונה. בסוף הגיעה הסכמה על הקיצוץ. אנחנו חושבים שמבחינה מקצועית רוטנשטיינר הוא איש מקצוע מצוין. עכשיו יש מנגון יציאה מסוכם מהחוזה, דבר שלא היה לפני כן".

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | לירון מולדובן

האם תהיה לרוטנשטיינר מילה בבחירת המאמן הבא: "יו"ר ההתאחדות אורן חסון ציין בישיבת הוועדה מפורשות שהוועדה תיוועץ במנהל הטכני. אני חושב שזה לא ריאלי בנסיבות הנוכחיות להביא מאמן זר, גם בגלל הכסף וגם בגלל שבספטמבר אנחנו אמורים להתחיל לשחק. לזר שלא מכיר את הכדורגל הישראלי ייקח זמן להסתגל וזו לא החלטה חכמה בשלב זה".

תוך כמה זמן לדעתו יהיה מועמד סופי שיובא לאישור הנהלת ההתאחדות: "לדעתי, בשבוע השני של אוגוסט אמור להיות כבר מאמן. ועדת האיתור צריכה להביא את המועמד להנהלה".

האם אלונה ברקת יכולה להצביע בעד יוסי אבוקסיס לאימון כדי לחסוך את משכורתו בהפועל באר שבע: "היא יכולה להחליט שהיא רוצה לא לקחת בהצעה, ויכול להיות שזה גם יעבור תחת היועץ המשפטי. היא לא חברת בוועדת האיתור, היא חברת הנהלה".

אלונה ברקת
אלונה ברקת | אבשלום ששוני

האם ועדת האיתור הושלמה: "לא, אבל היא מתחילה לקבל גוון. יש את אורן חסון, אלי אוחנה, שינו זוארץ אמור להצטרף והרביעי יהיה מאמן או שחקן עבר".

במי אורן חסון תומך: "אני לא יודע. יכול להיות שיש לו מועמד שהוא חושב שהוא המתאים, אבל הוא לא שיתף אותי בזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי