שכר לימוד לעונה הבאה: הפועל ת"א הובסה 3:0 על ידי הפועל חיפה

הקבוצה של ניר קלינגר עלתה עם שמונה שחקני בית בהרכב ולא מצאה את הרשת. האורחת מנגד, השיגה ניצחון שני בפלייאוף ושני על האדומים משערים של לירן סרדל (שמיד לאחר מכן הוחלף) יאקוב סילבסטר, ואופיר מזרחי

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב והפועל חיפה ערכו את משחקן האחרון לעונת 2019/20 עם מפגש לפרוטוקול עבורן באצטדיון בלומפילד. מאמן האדומים ניר קלינגר כבר חושב על העונה הבאה ובחר להציב לא פחות משמונה שחקני בית בהרכב, החבורה של חיים סילבס ניצלה זאת עם ניצחון 0:3 מוצדק.

הפועל חיפה פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון בדקה ה-37, לאחר שלירן סרדל נכנס לרחבה באין מפריע לרחבה הפועל תל אביב וגלגל בקלות לרשת של אריק ינקו. מיד לאחר שכבש מתח סרדל את השריר והוחלף על ידי סער פדידה.

הגול השני של האורחת בבלומפילד הגיע 10 דקות לסיום. אבל היה שווה לחכות, דני גרופר מסר אחורה בטעות ליאקוב סילבסטר ששחרר פצצה ברגל שמאל לחיבורים של אריק ינקו בתוספת הזמן אופיר מזרחי הבטיח בראשו לקבוצתו ניצחון שני בפלייאוף ושני על הפועל תל אביב.

שחקני הפועל חיפה חוגגים | דני מרון

כאמור לעיל למשחק לא הייתה שום משמעות ספורטיבית מכיוון שעוד קודם לכן הפועל חיפה ידעה שבכל מקרה היא תסיים את העונה בתחתית הפלייאוף העליון במקום השישי, בעוד יריבתה הפועל תל אביב שרשמה הפסד שישי בפלייאוף נמצאת מקום אחד מעליה.

מיקי סירושטיין, עמית מאיר | דני מרון
גל אראל | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי