נמני: "בכר בנקודת פתיחה יותר טובה מהמאמן הבא של מכבי ת"א"

אבי נמני
אבי נמני | דני מרון

שחקן העבר וסוכן השחקנים התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למאמן הבא של הירוקים, למצב הצהובים, אצילי ומיכה וחלון ההעברות בעידן הקורונה

(גודל טקסט)

שחקן העבר האגדי וסוכן השחקנים, אבי נמני, התראיין הערב (רביעי) לתכנית הספורט של 103FM. כוכב מכבי תל אביב בעבר התייחס לסוגיית המאמן הבא של הצהובים, מינויו של ברק בכר למאמן מכבי חיפה וחלון ההעברות בעידן הקורונה.

מינויו של ברק בכר למכבי חיפה: "מכבי חיפה זה המשהו אחר מהפועל באר שבע, למרות שב"ש עשתה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות. אם מרקו בלבול, שעשה עונה מצוינת וסיים שני לא המשיך, אז ימשיכו עם בכר רק אם הוא ייקח אליפות. אני לא חושב שזה יהיה קל, ברק יצטרך לקבל החלטות מאוד נכונות גם בגזרת השחקנים וגם בגזרת בחירת אנשי הצוות. הוא יצטרך להביא את מכבי חיפה לעונת שיא. הוא בא בנקודת פתיחה קצת יותר טובה מאשר המאמן הבא של מכבי ת"א, אבל בסופו של דבר הוא צריך להביא שחקנים איכותיים כדי להפוך את הקבוצה למספיק רלוונטית לזכייה בתארים. בלבול היה הכי קרוב לזה עד עכשיו והם הוא עזב בסופו של דבר".

תקופת ההעברות הבעייתית בגלל הקורונה: "זה גם בעייתי וגם טוב, כי יש קבוצות שינצלו את המצב וייקחו שחקנים טובים במחירים יותר נמוכים. זה עובד לשני הכיוונים. קבוצות יכולות לעשות קפיצת מדרגה, ויש קבוצות שמסוגלות לזה כלכלית. קבוצות צריכות קודם כל להתרכז בשוק המקומי".

ברק בכר
ברק בכר | אריאל שלום

האם מכבי ת"א תיפגע מכך שההכנות מתחילות בקרוב ועדיין אין לה מאמן: תחילת האימונים במכבי ת"א היא בעוד פחות משבועיים. אני מסכים שסיפור המאמן צריך להסתיים בקרוב, וגם הוא יצטרך זמן לבנות קבוצה. המועדון צריך להגיב מהר מאוד ולקבל את ההחלטות הנכונות בהקדם האפשרי".

האם יתעכבו ההחלטות בנוגע לשחקנים שמסיימים חוזה כמו אייל גולסה: "אני חושב שכולם ימתינו בסבלנות. שחקנים שמכבי רוצה אותם לעונה הבאה כבר קיבלו את המסר שהיא רוצה אותם. כולם מחכים לתקציב שמיץ' גולדהאר יאשר ולכן כולם סבלניים. מי שלא רוצה אותו – יודע שלא רוצים אותו. הזמן לא עובד לטובת אף אחד והדברים צריכים להיעשות מהר מאוד כדי להגיע מוכנים למפעלים האירופיים. יגיע לכאן צוות אימון חדש שגם הוא יצטרך זמן להבין מה קורה מסביב".

האם לדעתו עומר אצילי ודור מיכה ימשיכו: "יש בעלים למכבי ת"א והוא יצטרך לקבל את ההחלטה. זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו. לגולדהאר יש עוד הרבה דברים להתעסק בהם חוץ ממכבי ת"א".

אייל גולסה
אייל גולסה. הצדדים מתקרבים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי