יונתן כהן אישר את הפרסום בספורט1: קיבלתי דרכון פולני

יונתן כהן | מאור אלקסלסי

מלך השערים והבישולים של מכבי תל אביב הודיע: "תודה רבה לאמא פולנייה על השירות המסור וההשקעה". האלופה לא תעמוד בדרכו ועשויה להתגמש בנוגע למחיר בגלל משבר הקורונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ולדימיר איביץ', מכבי תל אביב עשויה לאבד גם את מלך השערים והבישולים שלה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ יונתן כהן קיבל הבוקר (חמישי) דרכון פולני, מה שמגביר באופן משמעותי את הסיכויים שלו לצאת לאירופה. "תודה רבה לאמא פולנייה על השירות המסור וההשקעה, מעריך את זה מאוד", כתב השחקן שהציג את הדרכון שקיבל.

המחיר אותו צפויה לדרוש הקבוצה הוא בין שלושה לארבעה מיליון יורו, אך נראה כי בעקבות משבר הקורונה מכבי תל אביב עשויה להסתפק גם בסכום נמוך יותר. הדבר עשוי לתרום גם למדיניות הרכש של המועדון, שמוגבל לרכישת שחקנים בעקבות חוקי הפייר פליי.

כזכור, במהלך העונה הנוכחית סלטיק הסקוטית הביעה עניין בכהן, שהבקיע העונה 12 שערים, הוסיף 11 בישולים והוביל את מכבי תל אביב להצלחה מסחררת במסגרת הליגה. לאור קבלת הדרכון, גם במכבי תל אביב מעריכים כי דרכו לאירופה של השחקן תהיה קלה יותר. לכהן חוזה בקריית שלום עד קיץ 2024, אך הצהובים לא צפויים לעמוד בדרכו בהנחה שתתקבל הצעה מפתה.

מלבד סלטיק, גם אינטר, דינמו קייב, וולפסבורג ושחטאר דונייצק הוזכרו במהלך השנה האחרונה כמועמדות לצרף את כהן, שכאמור חתם על חוזה ארוך טווח במכבי תל אביב ללא סעיף יציאה, כך שהצהובים למעשה יכולים לדרוש כל סכום שירצו.

יונתן כהן | דני מרון
עוד באותו נושא: יונתן כהן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי