הפועל ת"א מימשה את האופציה על דני גרופר. ג'ראפי יעזוב?

דני גרופר
דני גרופר | אריאל שלום

הקשר יישאר גם בעונה הבאה, בעוד השוער מחזיק בחוזה גבוה של כ-700 אלף שקל ואם תגיע הצעה מקבוצה שתיקח את החוזה שלו, לא מן הנמנע שיעזוב. רודריגס עשוי לפנות לבוררות

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לעונה הבאה. שישה שחקנים מהסגל הנוכחי סיימו את החוזה שלהם, אולם הפועל תל אביב החליטה לממש את האופציה על אחד מהם, כשהודיעה לנציגיו של דני גרופר כי הוא ימשיך בעונה הבאה.

בחודש מאי האחרון גרופר הגיע מהפועל עפולה והפך לשחקן חשוב ברוטציה. בשל כך, במועדון מימשו את האופציה בחוזהו, לפיה חוזהו יוארך לשנתיים נוספות, וזאת לאחר שכבר נראה היה שלא ימשיך במועדון.

שאר השחקנים שלא חתומים על חוזה הם עומר דמארי, שיזומן לפגישה בקרוב וכן מרווין פירסמן, איעד אבו עביד, שחר הירש ועבדי פרחאת. פיליפה רודריגס טוען כי יש לו חוזה לעונה הבאה, אך הפועל תל אביב לא מעוניינת בשחקן וייתכן שהצדדים יפנו לבוררות. פירסמן אמור לעזוב את הקבוצה וגם ופרחאת עשוי שלא להמשיך. לעומתם, הירש אמור להישאר כדי לטפל בפציעה שלו. ומה עם אבו עביד? ובכן, השחקן טרם נקרא למשא ומתן ובוחן גם אופציות מחו"ל. מקצועית, ניר קלינגר ומשה סיני רוצים אותו בקבוצה והצעה תוגש לו בכל מקרה. 

פליפה רודריגס
פליפה רודריגס | אריאל שלום

בנוגע לדמארי, בהפועל יודעים כי אוהדי הקבוצה נגד שחרורו של החלוץ ורוצים להשאירו. במועדון מחפשים גם מגן ימני, כששמו של עמית כהן מהפועל רעננה כבר עלה כאחד המועמדים.

בניגוד לכל השחקנים ברשימה, מי שחתום ולא ברור האם יישאר בקבוצה הוא השוער יואב ג'ראפי. השוער מחזיק בחוזה של 700 אלף שקל לעונה הבאה ובחוזה גבוה ומשודרג גם לשנתיים הנוספות בחוזה. הפועל ת"א בונה על אריק ינקו ונראה כי אם תגיע הצעה לשוער ממועדון שיוכל לשאת בחוזה שלו, היא לא תעמוד בדרכו.

עומר דמארי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי