גלזר: "שחקני היריבות היו מדברים ביניהם על כמה קשה לשחק נגדנו"

דן גלזר | דני מרון

אחרי שנבחר לשחקן העונה גם על ידי אוהדי מכבי ת"א , סיפר הקשר לאתר הרשמי: "עדיין לא מעכל שזכיתי, היינו קבוצה שלא עוצרת, תמיד רוצה לכבוש עוד ולא לספוג". וגם: המודל לחיקוי והעונות כמושאל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שבתואר שחקן העונה של ליגת העל זכה קשר האחורי, הייתה ב-2007/08, אז נבחר גל אלברמן, קשר בית"ר ירושלים באותם ימים. כמובן שהרצף הזה החזיק 12 שנה, כי בשבוע שעבר עשה זאת רשמית קשר מכבי תל אביב, דן גלזר, מי שלא אחת סיפר כי אלברמן – שאת מרבית העשור האחרון העביר במכבי תל אביב – הוא המודל שלו לחיקוי.

היום (חמישי), רגע אחרי שהעונה הסתיימה ושחקני מכבי תל אביב ושאר הליגה יצאו לפגרה קצרה, התראיין גלזר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב וסיפר על הזכייה בתואר היוקרתי, השנים כמושאל ותיאר את הרגע בו הוא מחלץ כדור.

"לא עיכלתי, אני עדיין לא מעכל", סיפר גלזר על בחירתו לשחקן העונה גם של אוהדי מכבי תל אביב באתר הרשמי, "האמנתי בעצמי מילדות, אבל לא האמנתי שכל כך מהר, תוך שנתיים מאז שאני בבוגרים של מכבי תל אביב, אהיה שחקן העונה. אני חושב שסגנון המשחק שלי מאפיין את מכבי תל אביב של השנה, קבוצה קשה ולא מתפשרת, שלא עוצרת ותמיד רוצה את השער השלישי והרביעי וגם אם מובילים 0:3 אז לא רוצים לספוג כדי ליצור כוח הרתעה. אני שמח מאוד שהרוח שלי ושל השחקנים באה לידי ביטוי במשחקים".

יונתן כהן, דן גלזר, דור פרץ
יונתן כהן, דן גלזר, דור פרץ | דני מרון

על כך שהאחרון שזכה היה גל אלברמן: "אלברמן היה הקשר האחורי האחרון שזכה והוא היה המודל לחיקוי שלי. התפקיד שלא זה לא הרבה זוהר ולא כזה שמושך תשומת לב, אבל אני שמח שהיכולת שלי לא נעלמה מעיני הבוחרים, השחקנים והמאמנים ואני מקווה להמשיך ככה".

פערי הרמות בין מכבי ת"א לשאר הקבוצות: "קל להגיע לפסגה, אבל קשה לשמור עליה. כל השחקנים דיברנו על כך שבשנה שעברה עשינו עונה אדירה שתיזכר בזכות הפרש אדיר מהמקום השני, אבל גם העונה אני שומע על הדשא את השחקנים היריבים מדברים ביניהם ואומרים שקשה להם, שאין להם אוויר, שהם בהלם מהקצב ומהפיזיות – הם ממש התקשו נגדנו. ממשחק למשחק הרגשתי שאנחנו יותר שם, הביטחון חזר וזה אדיר".

העונות כמושאל בת"א/רמלה ובמכבי נתניה: "הייתי בשישה מחנות אימונים עם הקבוצה הבוגרת ואם להיות כן אז בארבעת הראשונים לא הרגשתי שאני מספיק בשל לשחק במכבי תל אביב ושמחתי לצאת להשאלות ששיפרו אותי. זה היה הצעד הנכון כדי לחזור לפה שחקן יותר טוב. מהרגע הראשון המאמן ולדימיר איביץ' סמך עליי והאמין לי, זה נתן לי תחושה טובה ואני שמח שהחזרתי לו".

דן גלזר
דן גלזר | מכבי תל אביב – האתר הרשמי

הרגע שהוא מחלץ כדור: "לשמוע את ה'וואו' הזה מהקהל…זה כמו לשאול חלוץ אחרי שהוא כובש – זה הסיפוק שלי".

בלומפילד המחודש והגעגוע לאוהדים: "כשרק התחילה העונה, אני זוכר שנדהמנו מהגודל. במאני טיים לא היה קהל והוא היה חסר לנו מאוד, אבל ידענו שאנחנו משמחים המון אוהדים בבית ורצינו לגרום להם אפילו לשעה או ליום סיפוק בתקופה מאוד לחוצה. אני בטוח שהם גאים בנו".

דן גלזר שחקן העונה | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי