שובל גוזלן במשא ומתן עם הפועל חדרה

שובל גוזלן חוגג
שובל גוזלן חוגג | אודי ציטיאט

חלוץ של מ.ס אשדוד, שנמצא חיובי לקורונה, עשוי לחזק את ההתקפה של שרון מימר. התלבטות בנוגע לאג'ידה, בקבוצה שוקלים לצרף שוער ישראלי בכיר, ג'ראפי בין המועמדים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בבניית הקבוצה לעונה הבאה ומעוניינת להגיע לפתיחת האימונים ביום שלישי הקרוב עם סגל עמוק ככל שניתן, לבטח בגזרת השחקנים הישראליים.

בין השאר, במועדון מעוניינים לחזק את החלק ההתקפי ובראש הרשימה נמצא החלוץ שובל גוזלן. האחרון שיחק בעונה האחרונה במועדון ספורט אשדוד ואתמול נודע כי נמצא חיובי לקורונה ולכן נכנס לבידוד. בחדרה אישרו כי בימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין הצדדים, כאשר התקווה להגיע לסיכום עד תחילת השבוע כדי שגוזלן יצטרף לאימונים לאחר שיחלים מקורונה. גוזלן צפוי להגיע על חשבונו של לוסיו, שחתם אתמול בקריית שמונה.

התלבטות נוספת בחדרה היא בעמדת השוער, כי אם לפני יותר מחודש ימים היה נראה כי הקבוצה תיפרד מהשוער הוותיק אוסטין אג'ידה, לאחרונה השתנתה הגישה ולא מן הנמנע שהניגרי ימשיך עונה נוספת בקבוצה. חלק מההתלבטות נובעת מהרצון של הקבוצה להשתדרג עם שוער ישראלי והמועמד המוביל הוא יואב ג'ראפי מהפועל תל אביב. ג'ראפי אמנם חתום על חוזה ארוך טווח בהפועל ת"א, אולם שייך למ.ס אשדוד שרוצה עליו דמי השאלה והדבר גורם להתלבטות מצד חדרה. גם שמם של אסף צור ועומרי גלזר עדיין ברשימות של מימר.

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי | אריאל שלום

מי שחתם אתמול בקבוצה הוא הבלם גיל סלם ממועדון ספורט כפר קאסם. סלם לא צפוי להיות שחקן הרכב, אלא גיבוי לחלק האחורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי