עוואד עשוי לחתום במכבי חיפה לעונה עם אופציה לחוזה ארוך טווח

מוחמד עוואד | דני מרון

ברק בכר שוחח עם החלוץ שסיים חוזה והבהיר לו כי הוא מאוד מעוניין להשאירו. המאמן החדש גם תומך בהשארת צמד האנגלים פול גרובס וניל קלארק

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עונת המשחקים של מכבי חיפה הסתיימה ביום שלישי והמאמן החדש ברק בכר, שמונה מיד לאחר המשחק והודעה רשמית בנושא יצאה ביום רביעי בשעות הבוקר המוקדמות, כבר עובד במרץ לקראת העונה הבאה.

בכר עורך שיחות רבות עם אנשי מכבי חיפה כדי להגיע מוכנים ככל שניתן לפתיחת העונה ואתמול הוא שוחח עם החלוץ מוחמד עוואד והבהיר לו כי הוא מעוניין בו לעונה הבאה ומייעד לו תפקיד משמעותי בחלק ההתקפי.

עוואד שמח לשמוע כי בניגוד לעונה האחרונה עשוי לקבל דקות משמעותיות מהמאמן החדש, אולם בכל מקרה החלוץ ונציגיו טרם קיבלו החלטה כיצד לנהוג. כעת, לספורט1 נודע כי אחת האופציות שעשויות לעלות על הפרק היא שעוואד יחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונות נוספות, כך לשחקן תהיה את האפשרות לבדוק אם הוא אכן מקבל הזדמנות מבכר ושברצונו להישאר.

בסביבתו של החלוץ גם ציינו כי התקופה סביב נגיף הקורונה מקשה על יציאה לאירופה ולכן לא מן הנמנע שעוואד יסכים להישאר בכרמל עד הקיץ הבא.

מוחמד עוואד
מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

מי שעוד צפויים להישאר במועדון הם הצוות האנגלי פול גרובס וניל קלארק, לאחר שבכר הבהיר לראשי המועדון כי הוא מעוניין שהשניים ימשיכו לעבוד גם איתו. גרובס וקלארק עזבו את ישראל והם צפויים במהלך השבוע הבא להחזיר תשובה אם בכוונתם לחזור. בכל מקרה, הוסבר לשניים כי בכר יביא עמו צוות משלו שיכלול את עוזר המאמן גיא צרפתי ואת מאמן הכושר דרור שמשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי