שחקני מכבי ת"א זומנו לבדיקות: "בכפוף למינוי המאמן"

איוואן יובאנוביץ' | EuroFootball / Stringer

השחקנים התבשרו כי הבדיקות ייערכו כנראה ב-19 ביולי, אך נראה כי מינוי המאמן, שעל פי מקורבים למועדון יתבצע תוך שבוע עד עשרה ימים, עלול להשפיע. יובאנוביץ' בין המועמדים הסופיים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב התבשרו ביממה האחרונה כי עליהם להגיע לבדיקות רפואיות במחצית השניה של יולי. התאריך הזמני נקבע ל-19 בחודש. השחקנים מעריכים כי הדבר נובע מכך שהמועדון טרם מינה מאמן וההערכה היא שזה יקרה בתוך מספר ימים, ייתכן שכבר במהלך השבוע הבא. בעקבות המשא ומתן עם השלושה – אייל גולסה, איתי שכטר ושרן ייני, ההערכה היא שהם יקבלו זימון לבדיקות רפואיות, ללא קשר לתוצאות המשא ומתן. "ברגע שיתמנה מאמן, התאריך לבדיקות ולאימון הראשון יהיו סופיות. כל עוד לא ביטלו את המפעלים האירופאיים, אנחנו חייבים להתחיל להתאמן בגלל המוקדמות", אמר שחקן בקבוצה.

איבן יובאנוביץ' נחשב לאחד המועמדים המובילים לאימון הקבוצה. ביוון וגם בסרביה דווח אתמול כי הוא המועמד המוביל של ג'ק אנגלידיס. יובאנוביץ', שעל מועמדותו פורסם בספורט1, הוצע למועדון בשבועות האחרונים ויש לו היכרות טובה עם הקפריסאי. מקורבים למועדון טענו אתמול כי ישנם מועמדים נוספים לתפקיד וכי ההחלטה תתקבל, ככל הנראה, בתוך שבוע עד עשרה ימים.

במועדון הביעו שביעות רצון לאחר שאתמול נקבע באופן סופי כי הקבוצה תהיה מדורגת בסיבוב השני של מוקדמות הצ'מפיונס, במידה ואכן תעבור את הסיבוב הראשון. "אחרי העונה שעברה, והדחות שקרו בשנים עברו, אי אפשר לזלזל באף יריבה", אמר שחקן בקבוצה. "נחשוב צעד צעד. רק אחרי שנעבור את הסיבוב הראשון, נוכל להתרכז בזה, אבל אין ספק שזו בשורה מעודדת מבחינת המועדון". 

מצבם של הצהובים מעט טוב יותר בהשוואה לקיץ שעבר. לאלופה יש 16.500 נקודות – חצי נקודה יותר (מכבי ת"א צברה שתי נקודות מההשתתפות בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ו"איבדה" נקודה וחצי שלקחה בקמפיין הלא מוצלח בקיץ 2014). היריבה בסיבוב הראשון אמורה להיות נוחה. בסיבוב השני היא עשויה לפגוש יריבות לא מדורגות בסדר גודל שלה, כמו קלוז', מולדה, מידטיילנד, פרנצוורוש, שריף או אומוניה ניקוסיה ואפילו סודובה הליטאית מולה הודחה בשנה שעברה.

מכבי תל אביב חוגגת אליפות בעונה שעברה. גם העונה הנוכחית תוכרע על כר הדשא, מבטיח כלפון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי