במכבי נתניה מעריכים: עזרא ועמוס יקצצו. דראפיץ' ימשיך לבד?

חן עזרא
חן עזרא. עדיין לא חתם לעונה הבאה | אריאל שלום

היהלומים נערכים לחידוש האימונים, אליהם זומנו גם המושאלים אלעד שחף, ירין שרעבי ואיילון ירושלמי. עד אז ינסה המנכ"ל ניב גולדשטיין לסכם עם השחקנים ועם המאמן, ברדה עשוי לצאת לדרך עצמאית

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אי ודאות במכבי נתניה לקראת העונה הבאה. אמנם הקבוצה על חידוש אימוניה ביום ראשון הבא (19.7), אבל עדיין לא ידוע מי הצוות המקצועי והשחקנים שיגיעו לאימון הפתיחה.

במהלך הימים האחרונים המנכ"ל ניב גולדשטיין ממשיך בשיחות מול המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה בניסיון למצוא פתרון כלכלי שיתאים לשני הצדדים וגם בשבוע הבא יימשו השיחות.

פי שפרסמנו, בנתניה הבהירו כי הם לא יכולים לעמוד בשכרם של השניים בעונה הבאה גם אם יקצצו 30 אחוז מהשכר וככל הנראה סלובודאן דראפיץ' יוביל את הקבוצה לבדו ואילו שי ברדה ייצא לדרך חדשה כמאמן ראשי. למרות זאת, במועדון עדיין מנסים למצוא מימון נוסף כדי להגיע לסיכום ולא לפרק את הצוות שרץ ביחד במשך שבע שנים.

סלובודאן דראפיץ' , שי ברדה
סלובודאן דראפיץ' , שי ברדה | אריאל שלום

גם בקרב השחקנים עדיין לא ברור עתידם של חן עזרא והשוער דני עמוס. בנתניה מעריכים כי השניים יגיעו לסיכום על קיצוץ וימשיכו בקבוצה בעונה הבאה. עמוס עוד היה לאחרונה מועמד לחזור להפועל קריית שמונה, אבל אתמול הודיעו בצפון על המשך דרכו של השוער דז'וגאס ברטקוס.

גם השחקנים המושאלים של היהלומים יגיעו לאימון הפתיחה וחלקם יהוו חלק מהסגל של הקבוצה בעונה הקרובה. בין השאר מדובר בקשר סקציה נס ציונה אלעד שחף, קשר הפועל אום אל פאחם איילון ירושלמי וחלוץ הפועל עכו ירין שרעבי. השוער גולן אלקסלסי שנמצא במאבק ההישרדות של הפועל עפולה, עשוי להצטרף לאימוני נתניה לאחר סיום העונה הרשמי בלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי