רפואה לוחץ להחתים את דוס סנטוס, דה סילבה עזב

הבלם ששיחק תחת המאמן במכבי פתח תקווה עשוי לשתף עמו פעולה גם בקריית שמונה. הקשר הברזילאי הצטרף לדינמו מינסק מבלארוס, רוצ'ט סיכם

(גודל טקסט)

בעלי קריית שמונה, איזי שרצקי, הבהיר לא מעט פעמים בעונה האחרונה כי ירצה לבנות קבוצה ללא זרים, אבל נראה שגם העונה, הקבוצה תתחזק בלא מעט שחקנים מחוץ לישראל. בקבוצה הצפונית בליגה כבר חתמו השוער דז'יוגאס ברטקוס, שימשיך לעונה שלישית במועדון וכן החלוץ לוסיו שהגיע מהפועל חדרה.

זר נוסף בעל רזומה בליגת העל שעשוי להגיע הוא הבלם אליסון דוס סנטוס מבני יהודה. כזכור הברזילאי כבר שיחק תחת רפואה במכבי פתח תקווה ונחשב באותה תקופה לאחד הבלמים הטובים בליגה וכעת המאמן מעוניין שיחזק את מרכז ההגנה. במועדון סיפרו כי השיחות בין הצדדים כבר מתנהלים כאשר המטרה היא להחתימו כבר בשבוע הקרוב. לעומתו, מי שעזב את הקבוצה הוא הקשר הברזילאי, סילאס דה סילבה, שחתם בדינמו מינסק מבלארוס.

בקרב השחקנים הישראלים בקבוצה ממשיכים בשיחות מול קשר מכבי נתניה רועי קהת, אותו רוצים לראות חוזר לקדנציה שנייה במועדון. מי שכבר סיכם תנאיו על חזרתו הוא אדריאן רוצ'ט, שזכה באליפות היחידה עם קריית שמונה ולאחרונה שוחרר מהפועל כפר סבא. אדריאן רוצ'ט בקרב השחקנים הישראלים בקבוצה ממשיכים בשיחות מול קשר מכבי נתניה רועי קהת, אותו רוצים לראות חוזר לקדנציה שנייה במועדון. מי שכבר סיכם תנאיו על חזרתו הוא אדריאן רוצ'ט, שזכה באליפות היחידה עם קריית שמונה ולאחרונה שוחרר מהפועל כפר סבא.

עדיין לא מעכל שהוא עוזב את קש. אדריאן רוצ'ט
חוזר לקריית שמונה. אדריאן רוצ'ט | צילום: ערן לוף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי