פערים כספיים בין הפועל חיפה לרז שטיין, תומר אלטמן ימשיך

כוכב נס ציונה דורש שכר גבוה מההצעה של יואב כץ. קשר מכבי תל אביב יעבור בהשאלה גם בעונה הבאה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה צפויה להתחיל את אימוניה לקראת עונת 2020/21 בעוד עשרה ימים ובינתיים בקבוצה מנסים לסכם על מתווה עם כמה שיותר שחקנים שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. בין השאר מדובר בסער פדידה – איתו מתקיימות שיחות מתקדמות, לירן סרדל, אלמוג בוזגלו ונס זמיר.

מי שימשיך בקבוצה של חיים סילבס גם בעונה הבאה הוא המושאל ממכבי תל אביב תומר אלטמן. כפי שפורסם כאן, ראשי הפועל חיפה מסרו לאלופה על רצונם להשאיל את אלטמן לעונה נוספת ובימים האחרונים הסכימו הצהובים להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים.

מעבר לכך חיים סילבס הביע לאחרונה את רצונו להתחזק בחלוץ סקציה נס ציונה רז שטיין. נציגיו של השחקן כבר החלו בשיחות מול הבעלים יואב כץ ובשלב זה ישנם פערים כספיים בין הצדדים. במועדון מעריכים כי הרצון של המאמן ושל שטיין שישחק בעונה הפועל חיפה, יביא בסופו של דבר לפתרון. במקביל גם הפועל חדרה הביעה עניין בשטיין ואף מתכוונת להגיש לו הצעה כספית.

תומר אלטמן
תומר אלטמן. יישאר בהפועל חיפה גם בעונה הבאה | מאור אלקסלסי

בינתיים בהפועל חיפה החלו במכירת המנויים לעונה הבאה וייתנו את המכירה באישור הכניסה של משרד הבריאות כאשר בהודעה נכתב: "יודגש כי הכניסה למשחקים מותנית באישור משרד הבריאות והרשויות". דבר מעניין נוסף שנכתב עבור האוהדים היה: "אם המשחקים יתקיימו ללא קהל, על פי הוראת הרשויות, רכישת המנוי תהווה תרומה למועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי