שחר לפודגראנו: "גאה מצד אחד ומאוכזב מצד שני"

יעקב שחר
יעקב שחר | מאור אלקסלסי

נשיא מכבי חיפה כתב ברכה מיוחדת לשחקן הנוער שחתם ברומא: "אנו לא עמדנו בדרכו של סוף, ומאחלים לו בהצלחה! שלא ישכח מאין יצא לאירופה ושיבוא לבקר ולספר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקן הנוער של מכבי חיפה סוף פודגראנו, הגשים חלום ששייך כמעט לכל כדורגלן צעיר, כאשר עזב בגיל 18 את ישראל וחתם בקבוצת הפאר רומא, שרק לפני כשתי עונות העפילה לחצי גמר ליגת האלופות. לכבוד כך, נשיא מכבי חיפה יעקב שחר, פרסם באתר הרשמי של המועדון הודעה מיוחדת סביב המעבר המתוקשר.

"סוף פודגארנו, על אף גילו הצעיר, החליט לממש את ההתעניינות בו, על ידי מועדון רומא האיטלקי. כל שחקן שלנו שמשתלב בקבוצת כדורגל בחו"ל, מביא כבוד למועדון שלנו, במיוחד כשהוא מצליח. אני, כראש המערכת שלנו, גאה מצד אחד ומאוכזב מצד שני".

"לא אחת שחקני מכבי חיפה הגיעו לרמות הגבוהות באירופה, לאחר שאנו בארץ נהנינו לראותם מככבים בקבוצתנו הבוגרת מספר שנים. לדוגמא: אייל ברקוביץ' יצא לחו"ל בגיל 23, רביבו כנ"ל, יוסי בניון בגיל 22, ליאור רפאלוב בגיל 26, איגביני יעקובו, קנדאורוב ואחרים".

סוף פודגוראנו |

"אנו שמחים ששחקנים מצטיינים ממחלקת הנוער שלנו מגיעים לנבחרות ישראל בגילאים השונים. עם נבחרות אלו הם יוצאים לטורנירים באירופה ונחשפים לנציגי קבוצות העוקבים אחריהם, כמו במקרה של סוף, וזוכים בקלות בפרי עמלנו".

כפי שציינתי, אנו לא עמדנו בדרכו של סוף, כמו כל שחקן שרצה להתקדם לאירופה. ברוב המקרים אף יזמנו זאת, אולם כאמור רצינו ליהנות מפירותינו גם בקבוצה הבוגרת שלנו.  אנו מאחלים לסוף בהצלחה! שלא ישכח מאין יצא לאירופה ושיבוא לבקר ולספר".

סוף פודגוראנו | ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי