הערכה: אנגלידיס ימנה מאמן עד השבוע הבא. ניקוליץ' בדרך החוצה

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אריאל שלום

ההכנות של האלופה מתעכבות בצל הקורונה, אך במועדון רוצים למנות במהרה מחליף לאיביץ' כדי שיתקבלו החלטות לפני יום הבדיקות. מגעים להתרת חוזהו של הסרבי, מיכה ואצילי ממתינים לשיחה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החלה במשא ומתן להתרת חוזהו של אורוש ניקוליץ'. הקשר הפצוע, שהגיע בינואר 2019 לבקשת ולדימיר איביץ' ומאז רשם שתי הופעות בלבד כמחליף בעקבות סדרת פציעות, לא נמצא בתוכניות המקצועיות ונראה כי בקרוב יכריז המועדון על הגעה להסדר כספי איתו. 

בנוסף לסרבי, במועדון מתכוננים לקראת עזיבת שאר הזרים. מלבד צ'יקו אפואדו, שלא מחזיק בחוזה, ז'איר אמאדור אמור לחתום בספרד, אנדרה ג'ראלדש מחפש יעד חדש לאחר שהסתיימה השאלתו מספורטינג ליסבון ואף העלה פוסט בנושא הזה. על העובדה שהשניים כבר מחוץ לתכניות יכולות להעיד שיחות של המועדון עם סוכנים, לפיהן הם מחפשים בלם ומגן ימני. גם אנריק סאבוריט כבר רמז על עזיבה, כך שהמאמן החדש יצטרך להרכיב שלד חדש לגמרי.

ביוון טענו אתמול כי איבן יובאנוביץ', שעל מועמדותו פורסם כאן, הוא אחד משלושת המועמדים הסופיים לאימון הקבוצה. גם שמותיהם של וליקו פאונוביץ' הסרבי, שאימן בשנים האחרונות את שיקגו פייר וכן של מאמן פנאתנייקוס יורגוס דוניס – עלו. ההערכה היא שהמאמן הבא ימונה עד השבוע הבא. "יש המון שאלות פתוחות, בין השאר רשת הביטחון של האוצר והאם יחזור קהל, כך שהכל מתעכב. אבל עד שלא ימונה מאמן בוודאי שלא יהיה אפשרי להניע את העסק", אמר מקורב למועדון, לקראת ההכרעה של ג'ק אנגלידיס.

אנגלידיס וגולדהאר. בקרוב יגיע מנכל חדש
אנגלידיס וגולדהאר | עדי אבישי

דור מיכה ועומר אצילי יוזמנו, כך על פי ההערכות, לשיחה במהלך השבוע הקרוב. שחקני הקבוצה התבשרו כי קרוב לוודאי שהבדיקות הרפואיות של תחילת העונה ייערכו ב-19 ליולי והשניים ירצו לדעת האם הם נכללים בתוכניות, לאחר שנראה שתיק החקירה נגדם ייגנז. שחקני מכבי תל אביב משדרים מסר אחיד בנושא הזה: כולם רוצים שהשניים יחזרו לסגל. "גם אם תיק החקירה ייגנז, הם כבר קיבלו את העונש שלהם ועברו ימים קשים מאוד. הגיע הזמן שיחזור להתרכז בכדורגל", אמר אחד מחבריהם לקבוצה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי