אג'ידה יעזוב את חדרה. צור, גד עמוס וג'ראפי מועמדים

אוסטין אג'ידה
אוסטין אג'ידה | אריאל שלום

במועדון הבהירו לניגרי שאינו בתוכניות לעונה הבאה ומעדיפים לראות את שוער הפועל תל אביב עומד בין הקורות. סתיו פיניש ומיקו ממן הוצעו לקבוצה, רן קוז'וק ישמש כעוזרו של מימר

(גודל טקסט)

הפועל חדרה דחתה את פתיחת אימוניה ליום ראשון הבא ובינתיים במועדון מקווים לצרף שחקנים משמעותיים יותר מאלו שהגיעו עד כה מהליגה הלאומית, כאשר אחת המטרות הגדולות היא לצרף שוער בכיר.

כפי שפורסם בספורט1, במועדון הודיעו לשוער אוסטין אג'ידה כי אינו בתוכניות של הקבוצה בעונה הבאה ולמרות שלאחרונה עוד דנו בנושא של הניגרי, הוחלט לבסוף לצרף במקומו שוער ישראלי. בין השמות שעלו נמצאים שוער הפועל רעננה אסף צור, שוער המשנה של הפועל קריית שמונה גד עמוס ושוער הפועל תל אביב יואב ג'ראפי. האחרון זוכה לעדיפות מצד חדרה, אבל בינתיים מ.ס. אשדוד דורשת עליו דמי השאלה.

מעבר לכך בחדרה מצפים לאישור משרד הפנים ומשרד הספורט בכניסתם של שלושה זרים, עמם כבר הגיעו לסיכום וצפויים להצטרף לקבוצה של שרון מימר בקרב הישראלים נמשכות השיחות עם החלוץ שובל גוזלן, ולאחרונה אף הוצעו לקבוצה גם קשר מכבי נתניה סתיו פיניש וחלוץ הפועל ראשון לציון מיקו ממן. גם מגן בית"ר תל אביב/בת ים אייל חן ברשימות של חדרה לעונה הבאה.

יואב ג'ראפי
יואב ג'ראפי. יחליף את אוסטין אג'ידה? | דני מרון

גם בצוות המקצועי חדרה ביצעה שינוי כאשר עוזר המאמן של קריית שמונה רן קוז'וק ישמש העונה כעוזרו של שרון מימר. בתחילה תוכנן לצרף עוזר מאמן נוסף, אך בשל הקורונה חדרה תעבור עם עוזר מאמן יחיד בצוותא עם מאמן הכושר ומאמן השוערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי