שחקני בית"ר לחוצים מדברי חוגג: "ברור את מי הוא רוצה לשחרר"

הפרסומים בנוגע לאיינבינדר, אזולאי ושחקנים נוספים מעוררים עניין בבירה. הבעלים יערוך שיחה מקדימה עם בניון, אך אופי השיחה עם לוי יכריע: "אם הוא הבין את המסר, על מה נשאר לשבת?"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים טוענים כי אופי השיחה הבאה בין משה חוגג לרוני לוי, שצפויה להתקיים במהלך השבוע, הוא זה שיכריע את עתידו של המאמן בקבוצה. בסוף השבוע הוחלט כי שיחה ראשונית תתקיים בין המנהל המקצועי יוסי בניון לחוגג ולאחריה יצטרף גם לוי לשיחה. למאמן יש חוזה והוא זוכה לתמיכה של בניון, אבל הבעלים משה חוגג טוען כי ההתנהלות של לוי יצרה סדק במערכת היחסים שמונעת ממנו להכריז על המינוי. יחד עם זאת, בבית"ר היה מי שהרים גבה לנוכח הדברים האלה. "חוגג אמר שהוא מעריך מאוד את רוני לוי, מצד שני הוא טען שרוני הבין את המסר בנוגע לדברים שהשמיע אחרי משחקים. אז על מה עוד נשאר לשבת?", אמר אותו גורם.

ובכל זאת, נראה כי המטרה של חוגג היא להגיע לסיכום עם לוי לגבי ההתנהלות ביניהם. לאחר אחד המשחקים, כך טוענים גורמים בבית"ר, חוגג הביע ביקורת בחדר המאמן כשחלק מהשחקנים שמעו זאת. לוי זעם על כך והם העריכו שייתכן שתגובתו נבעה כתוצאה מכך. כך או כך, המאמן לא מתכוון לוותר על שכרו ורוצה להמשיך בקבוצה בהתאם להסכם.

אנטואן קונטה ופרדי פלומיין, יימכרו, כך מעריכים במועדון – ממש בקרוב. לגבי קונטה, מספר הצעות כבר הונחו על שולחנו של חוגג, אבל טרם הגיעו לסיכום על אחת מהן. חלק משחקני הקבוצה נשמעו לחוצים מהדברים שהשמיע משה חוגג בסוף השבוע, בראיון לכלי התקשורת, בעניין שחרורים. חוגג טען כי ישנו עומס בעמדות מסוימות והשחקנים כבר הבינו מה הולך להשתנות. "ברור שהוא התכוון בעיקר לקישור וברור מי הוא רוצה לשחרר", אמר אחד מהם. לאחרונה פרסמנו כי בית"ר עשויה לשחרר את שלומי אזולאי, אם המאמן לא ימשיך, וגם את דן איינבינדר. מתברר כי גם חנן ממן נמצא על הכוונת.

חנן ממן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי