דראפיץ' וברדה מסרבים לעבוד בנפרד וצפויים להיפרד ממכבי נתניה

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

גורמים במועדון עוד ניסו למצוא פתרון להישארותם של השניים אבל נראה כי הפרידה קרובה מתמיד. ריימונד אטוולד יגיע ורוצה את יהאב אל עביד ואמיר ברקוביץ'

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על מכבי נתניה, שככל הנראה צפויה להיפרד מצמד מאמניה סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. השניים שהגיעו לקבוצה בליגה הלאומית לפני כארבע שנים, החזירו אותה לליגת העל בתוך שנה והצליחו לבנות קבוצה איכותית שהעפילה לפלייאוף העליון, לא יפתחו את עונת 2020/21.

כזכור, בנתניה רצו בהתחלה שהשניים ימשיכו יחדיו עם קיצוץ של 50% בשכרם, בעוד השניים היו מוכנים להפחית רק ב-30%. לאחר מכן דובר כי רק דראפיץ' יהיה זה שיישאר, בעוד ברדה ייצא לדרך חדשה, אך בימים האחרונים הבהירו השניים באמצעות נציגם כי הם לא מתכוונים להיפרד ולכן מתנהלים שיחות על פיצוי ועזיבה בעונה הקרובה. אחד הרמזים הגדולים שמבשרים על עזיבתם של השניים הוא סיכומו של מאמן הכושר יניב מדר לאחר ארבע שנים.

מי שצפוי להגיע במקומם הוא המאמן ההולנדי של בית"ר תל אביב/בת ים ריימונד אטוולד, שזוכה להערכה רבה ואף התנהלו עמו שיחות וכעת, הצדדים הגיעו לסיכום. ההולנדי כבר התחיל בבנייה של הצוות המקצועי שברובו יהיה בנוי על בסיס מאמני נתניה, זאת על פי רצונם של המנכ"ל ניב גולדשטיין והבעלים אייל סגל.

שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה. בעונה הבאה יהיה להם מאמן חדש | אריאל שלום

מעבר לכך, המאמן החדש מעוניין לצרף מספר שחקנים צעירים ששיחקו תחתיו בעונה החולפת בבית"ר תל אביב/בת ים בעונה האחרונה. השניים הבולטים הם יהאב אל עביד ואמיר ברקוביץ', האחרון שייך למכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי