בית"ר הפעילה את סעיף השחרור של דגני, שלא היה מודע לכך

אוראל דגני | אודי צטיאט

הקבוצה מהבירה העבירה לאדומים מכתב בו הבהירה שתשלם 400 אלף דולר על הקפטן, שהבין מנציגיו כי שכרו יהיה נמוך משמעותית בבירה. סוכנו: "אוראל שחקן של הפועל"

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך לאחת העסקאות המפתיעות ביותר של הקיץ? על פי הודעת הפועל תל אביב, יכול מאוד להיות שכן. הבוקר (שני) בישרו האדומים כי בית"ר ירושלים שלחה למתחם חודורוב מכתב, בו הכריזה כי הפעילה את סעיף השחרור של הקפטן אוראל דגני, העומד על 400 אלף דולר.

יש לציין כי דגני עצמו לא קיבל פניה אישית מבית"ר ירושלים, אך לבלם בן ה-31 הועבר מסר באמצעות נציגיו שהבהירו לו כי שכרו בבירה יהיה נמוך משמעותית בהשוואה לשכרו הנוכחי בהפועל תל אביב. סוכנו, אדם קידן, טוען כי הצדדים עדיין רחוקים מסיכום: "הופתענו לחלוטין מהפרסום ומבחינתנו אוראל שחקן של הפועל תל אביב, יש לו חוזה מחייב וכל עסקה שתיסגר בין המועדונים תצטרך לקבל את אישורו של השחקן והסוכנות".

אם העסקה תצא לפועל, בית"ר ירושלים תהיה הקבוצה הרביעית של דגני, שהחל את הקריירה במכבי נתניה, ממנה עבר למכבי חיפה ומשם הגיע להפועל תל אביב, תחילה כמושאל בעונת 2013/14 והחל מ-2016 הוא משחק בשורות המועדון האדום ונחשב לאחד השחקנים האהובים בקרב הקהל.

מאז חזרתה של הפועל תל אביב לליגת העל לפני כשתי עונות, נחשב דגני לאחד משחקני ההגנה היציבים בישראל ובקמפיין מוקדמות יורו 2020 זומן באופן קבוע לסגל של אנדי הרצוג אחרי הפסקה של למעלה מארבע שנים, ורשם ארבע הופעות נגד נבחרות אוסטריה, סלובניה ופעמיים מול מקדוניה הצפונית.

View this post on Instagram

תתחילו להתרגל 🤯

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי