גורם בבית"ר: "כרגע אין סיכום עם דגני". קיימת אפשרות לטרייד

אוראל דגני
אוראל דגני | אריאל שלום

למרות ההודעה מצד הפועל ת"א על מימוש האופציה, הבלם עדיין לא הסכים לעבור לבירה בעונה הבאה. עם זאת במועדון אופטימיים ועשויים להעביר בתמורה את אחד מבין ממן, אזולאי או איינבינדר למתחם חודורוב

(גודל טקסט)

אחרי שבית"ר ירושלים שילמה להפועל תל אביב את סעיף השחרור של אוראל דגני העומד על כ-400 אלף דולר, נראה היה שהעסקה הגדולה הראשונה של הקיץ בדרך לחתימה. אולם, מאוחר יותר התברר שבלם הפועל תל אביב עדיין לא הגיע לסיכום מול המועדון, בעקבות פערים בחוזה שהציע משה חוגג.

"הגענו לסיכום עם הפועל תל אביב לגבי רכישת השחקן", אמר גורם בבית"ר ירושלים. "אולם יש פערים מול דגני עצמו וכרגע אין סיכום".

אך למרות שעדיין אין סיכום, בבית"ר ירושלים יודעים כי הפועל תל אביב תרצה להיפטר מאוראל דגני אם יתעקש על חוזהו הנוכחי העומד על כ-220 אלף דולר לעונה, ומה שעשוי לקדם את העסקה הוא שבית"ר ירושלים במקביל מנסה גם היא להיפטר ממספר שחקנים כמו דן איינבינדר, חנן ממן ושלומי אזולאי ונראה כי האדומים יהיו מוכנים לצרף לפחות אחד מהשלושה.

יש לציין שמי שיזם את המהלך הוא המאמן רוני לוי שאימן את דגני במכבי חיפה בעונת 2015/16 ועל אף מתיחות קלה באותה קדנציה, המאמן מחזיק מקצועית מדגני ומאמין שיוכל לחזק את קו ההגנה של בית"ר בעונה הבאה.  

View this post on Instagram

תתחילו להתרגל 🤯

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי