שמואל שיימן לא בתכניות של קריית שמונה וצפוי לעזוב

שמואל שיימן
שמואל שיימן. מבוקש | אריאל שלום

המגן שהגיע בינואר לא הרשים את קובי רפואה, בני סכנין והפועל רעננה כבר הביעו בו עניין. נמרוד קוסטיקה יתאחד עם המאמן וימונה לעוזרו

(גודל טקסט)

החתימה עדיין לא התבצעה באופן רשמי, אבל קובי רפואה ימשיך לאמן את קריית שמונה בעונה הבאה ובינתיים הוא עובד במרץ על צירוף שחקנים, כאשר תחילה הוא מעוניין להשלים את קאדר הזרים ולאחר מכן יבחן אופציות לחיזוק ישראלי. כידוע, השוער דז'יוגאס ברטקוס כבר חתם בקבוצה ואליו הצטרף החלוץ לוסיו מרניאו. רפואה מעוניין גם בבלם בני יהודה אליסון דוס סנטוס, עמו שיתף פעולה במכבי פתח תקווה. בגזרת הישראלים, במועדון מקווים להחתים את אדריאן רוצ'ט בימים הקרובים ומחכים לסיום הסאגה בין רועי קהת למכבי נתניה, כשהצדדים צפויים להגיע להסדר על פיצוי ואז קהת יוכל לחזור לקריית שמונה.

מצד שני, מי שלא צפוי להמשיך הוא המגן שמואל שיימן, שהגיע לקבוצה בינואר האחרון וחתם לעונה וחצי, אך לא הצליח להרשים את המאמן. בקבוצה כבר הודיעו לשחקן כי אינו בתכניות לעונה הבאה ולספורט1 נודע כי בני סכנין והפועל רעננה כבר הביעו עניין בשיימן.

מעבר לכך, רפואה בונה גם את הצוות המקצועי לאחר שעוזרו בעונה החולפת, רון קוז'וק, עזזב להפועל חדרה. מי שצפוי להחליפו הוא נמרוד קוסטיקה, שימש כעוזרו של רפואה בהפועל תל אביב ובהמשך עבד לצד יוסי אבוקסיס בבני יהודה, לפני שעזב את הקבוצה מתל אביב עם הגעתו של אלישע לוי. קוסטיקה ייפגש עם ראשי קריית שמונה ויחתום על חוזה במועדון.

ממשיך לבנות את הסגל והצוות המקצועי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי