מאיר תושב החליט לקחת צעד אחורה, אך ימשיך לתמוך בהפועל ת"א

שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

אחד מבעלי הפועל ת"א (מחזיק ב-37.5% מהמניות) ימשיך להזרים את חלקו בתקציב שייקבע בעונה הבאה, אך לא ייקח חלק פעיל בניהול היומיומי: "סומך על הניסנובים וגרינברג שימשיכו את קו ההתקדמות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מאיר תושב, אחד מבעלי הפועל תל אביב, אשר מחזיק ב-37.5% ממניות המועדון, הודיע היום (שני) שהחליט לקחת צעד אחורה בכל הקשור לעניינים השוטפים של הקבוצה. תושב מתגורר בניו יורק, ואחיינו, בועז תושב, אשר משמש כנציגו בישראל, שיתפו בהחלטה שלהם את האחים ניסנוב וזאב גרינברג – השותפים לבעלות המועדון האדום. עם זאת, הוא ימשיך לתמוך כלכלית.

האחים ניסנוב, תושב וגרינברג רכשו את המועדון רגע לפני פירקו בינואר 2017 מידי הנאמן, עו"ד שאול קוטלר. בכך, הוא הצילו את הפועל ת"א מפירוק והיעלמות מהבמה המרכזת של הכדורגל הישראלי למשך מספר שנים לא ידוע.

מאיר תושב מסר: "לפני כמעט תשע שנים פנה אליי חיים רמון בבקשה שאסייע לו להציל את המועדון שיקר ללב המשפחה – ונעניתי בחיוב. לאחר מכן חלו שינויים ועתידו של המועדון לצערי לא השתפר, אלא רק הפך ללוט בערפל עוד יותר וכמעט שנמחק מהמפה. למעשה נכנסנו להרפתקה הזו בעל כורחנו, זה היה צו מצפונינו. לשמחתי, כשלוש שנים וחצי לאחר כניסתנו, הקבוצה חזרה לפלייאוף העליון, לחצי גמר גביע המדינה, הוקמה מחלקת נשים, הוקמה קבוצת הפועל 'שווים' תל אביב, קבוצה המשלבת אוהדים ושחקנים בעלי צרכים מיוחדים – ומחלקת הנוער שבה למקומה הטבעי בצמרת הכדורגל הישראלי".

איציק ניסנוב , שרון ניסנוב
איציק ניסנוב, שרון ניסנוב | עדי אבישי

"על כן החלטנו להמשיך ולתמוך כלכלית בקבוצה על פי אחוז החזקותינו", המשיך תושב."החלטנו לתת לשותפינו, שגם כך עסקו בעניינים השוטפים בצורה מיטבית ומקצועית, להמשיך ולעסוק בניהול השוטף מבלי להתערב בענייני היומיום. אנו סומכים על איציק, שרון וזאביק שימשיכו את קו ההתקדמות המקצועי בו נמצא המועדון וכל זאת תוך ניהול כלכלי שפוי – ומאחלים להם הצלחה רבה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי