בב"ש הבהירו לבכר: "כשנראה את החוזה, נקבע את גובה הפיצוי"

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

הקבוצה מבירת הנגב לא תשלם למאמן לפני שתראה את ההסכם שלו עם מכבי חיפה. במקביל, נמשכים המאמצים לבנות צוות מקצועי חדש, ניל קלארק ופול גרובס עשויים להישאר

(גודל טקסט)

אחרי שעונת 2019/20 הסתיימה רשמית עם זכייתה של הפועל באר שבע בגביע המדינה, במכבי חיפה יקיימו מרתון פגישות עם אנשי המקצוע אותם רוצה המאמן החדש ברק בכר לצידו: מדובר במאמן השוערים גיא ויזינגר, מאמן הכושר דרור שמשון והמאמן המנטלי איתן עזריה, אשר כידוע שיתפו איתו פעולה בבירת הנגב.

מי שעשוי לשמש כעוזרו הבכיר של בכר, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הוא גיא צרפתי. במקביל, נראה שהמאמן החדש של מכבי חיפה אישר את המשך דרכם של ניל קלארק ופול גרובס, כאשר לאחרון הוסבר שהוא יאבד את מקומו כעוזר ראשון ויהפוך לעוזר שני. כעת, במועדון ממתינים להסכמתם של צמד האנגלים.

"גביע הטוטו ייצא לדרך בעוד כשלושה שבועות, כך שאין הרבה זמן להכנות והמטרה להיא לבנות צוות מקצועי מהר ככל ניתן", הסבירו בחיפה. יש לציין כי אף אחד מאנשי המקצוע אשר מיועדים להצטרף אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, מה שצפוי להקל על השלמת המהלך בהקדם.

בנושא אחר, באר שבע ובכר ממשיכים לנהל מגעים לגבי הפיצוי שדורש המאמן, לו כידוע חוזה לשנתיים נוספות בבירת הנגב. לאחרונה הבהירו בקבוצה לנציגיו כי השיחות ימשיכו רק לאחר שהאחרון יציג לראשי המועדון את החוזה עליו חתם בכרמל. "כשנראה את ההסכם שלך עם מכבי חיפה, נקבע את גובה הפיצוי", הוסבר למאמן.

לאחר השלמת הצוות המקצועי, בכר יאיץ את ההחלטות בנוגע לסגל השחקנים.

ברק בכר
ברק בכר. שחקן יגיע בתמורה לשחקן שיעזוב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי