חוזר הביתה: אדריאן רוצ'ט חתם לעונה אחת בק"ש

אדריאן רוצ'ט | עירוני קריית שמונה, רשמי

הקפטן לשעבר שזכה עם המועדון באליפות היסטורית, שב לקבוצת נעוריו לאחר חמש עונות: "זה משהו שהתבשל כבר כמה זמן וסוף סוף יצא לפועל, מקווה שנעשה עונה טובה ומוצלחת"

(גודל טקסט)

אדריאן רוצ'ט מי ששימש כקפטן בעבר כקפטן קריית שמונה, חתם היום (שלישי) על חוזה לעונה אחת במועדון הצפוני עם אופציה לעונה נוספת. כאמור, הקשר שגדל במחלקת הנוער של המועדון ישוב אל קבוצת נעוריו עימה זכה באליפות, גביע המדינה ואף ששיחק במדיה זכה לזימון בכורה לנבחרת ישראל.

הקשר מסר היום לאחר החתימה: "שמח ונרגש מאוד לחזור הביתה. זה משהו שהתבשל כבר כמה זמן וסוף סוף יצא לפועל. אנחנו באים העונה לעבוד קשה כדי שהקבוצה הזו שחשובה לכל כך הרבה תושבים תחזור למסלול שלה ולמקומות הראויים לה. מקווה שנעשה עונה טובה ומוצלחת".

רוצ'ט עצמו העביר את העונה האחרונה בהפועל כפר סבא, במדיה ערך 28 הופעות בכל המסגרות וסייע לקבוצה מהשרון לשרוד בליגה עם שני בישולים. כעת הוא שב למועדון בו החל את הקריירה לאחר שעזב ב-2015 לטובת הפועל חיפה ובהמשך עבר גם בהפועל עכו, הפועל פתח תקוה, הפועל אשקלון והפועל עפולה.

אדריאן רוצ'ט
אדריאן רוצ'ט. עזב את כפר סבא | אריאל שלום

לאחר החתמתו של רוצ'ט, ראשי קריית שמונה מעוניינים גם לצרף את רועי קהת. הקשר מנהל שיחות מול אנשי נתניה לגבי הפיצוי כאשר מחזיק בחוזה לעונה נוספת והתקווה כי העניינים מול נתניה יסתיימו במהרה וקהת יצטרף לקבוצה של קובי רפואה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי