רז נחמיאס חתם בהפועל חיפה, סער פדידה האריך חוזה

רז נחמיאס | דני מרון

מגן נס ציונה בעונה החולפת הצטרף, הקשר ימשיך. החלוץ דראושה מכפר קאסם חתם לשלוש עונות. אורן ביטון מועמד, גם שמו של גולדברג עלה. קולני הוצע, בלילתי יעזוב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה ממשיכים לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה. הערב (שלישי) המועדון הודיע רשמית על החתמתו של רז נחמיאס, מגנה השמאלי של סקציה נס ציונה בעונה החולפת. "אני שמח ונרגש לחתום בהפועל חיפה", אמר השחקן בן ה-24. "עבורי זה כבוד גדול להיות במועדון בסדר גודל כזה עם היסטוריה ארוכה וקהל אוהדים תומך. אני רוצה להודות למועדון הפועל חיפה ולבעלים יואב כץ. על האמון בי ולסוכן שלי גלעד קצב. כמובן תודה גם לנס ציונה על עונה מאתגרת. מאחל לי ולהפועל חיפה עונה של הצלחות והישגים ושנעמוד בכל היעדים"

כמו כן, הקבוצה הודיעה על הארכת חוזהו של הקשר סער פדידה, שחתם באמצעות סוכנו שחר גרינברג לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

יואב כץ אמר לאחר החתימה: "החתמתו של סער פדידה היא נדבך חשוב בהשארת מרבית סגל הקבוצה שהוביל אותה לפליאוף העליון ולעונה מוצלחת. החתמתו של סער מסמלת את הרצון שלנו להצעיר ולרענן את הקבוצה בשנים הבאות".

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

סער פדידה עצמו סיפר: "שמח להמשיך במועדון שהפך לבית שלי. תודה רבה ליואב כץ על האמון. תודה לצוות המקצועי בראשות חיים סילבס שנתנו לי העונה לראשונה הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמי. אני רוצה להמשיך את מגמת ההתקדמות שהתחלתי בה ולהמשיך ולהשתפר. מקווה לעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה ולעשות עונה אפילו מוצלחת יותר מהקודמת ולשמח את אוהדי הקבוצה".

בנוסף, החלוץ אחמד דראושה חתם גם הוא בקבוצה האדומה לשלוש העונות הקרובות. כבר בתחילת העונה שעברה נרכש השחקן על ידי הפועל רעננה, אך זו בחרה לשחרר אותו בסופו של דבר. לבסוף, שיחק דראושה במ.ס. כפר קאסם ובמדיה כבש שישה שערים ובישל שישה נוספים. לאחר החתימה סיפר: "אני מודה לכל מי שקידם את המהלך בהפועל חיפה. מתרגש להגיע למועדון עם היסטוריה מפוארת וקהל נאמן כמו שיש כאן. עכשיו חובת ההוכחה עליי להראות שאני ראוי לשחק בליגת העל"

כמו כן, קיים סיכום עם נס זמיר לעונה הבאה וכעת מתפנים לסגור גם עם גל אראל ואלמוג בוזגלו. שחקן העונה של האוהדים, לירן סרדל, גם כן אינו מחזיק בחוזה ואף זכה לפניות ממספר קבוצות, אבל בכרמל מעריכים כי גם החוזה עמו ייסגר.

סער פדידה
סער פדידה | דני מרון

בגזרת הרכש במועדון רוצים להתחזק בעמדת המגן השמאלי ובראש הרשימה של הצוות המקצועי נמצא מגן הפועל באר שבע אורן ביטון. השחקן שזכה רק אתמול (שני) בגביע, אינו מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אבל מבוקש בעוד מספר קבוצות, דבר שעלול להקשות את המו"מ. אם ביטון לא יגיע בסופו של דבר לקבוצה של חיים סילבס, שמו של שון גולדברג עלה כמועמד, אולם האחרון מעוניין לצאת לחו"ל.

מעבר לכך, בחיפה רוצים לחזק את מרכז השדרה ולהחתים מספר שחקנים מהליגה הלאומית, כפי שעשה עם נס זמיר וגיא צרפתי ואחד השמות שסומו בכרמל הוא קשר הפועל עכו גל קולני. אלי בלילתי לא ימשיך.

אורן ביטון
אורן ביטון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי