ברדה על מועמדותו לתפקיד המנהל המקצועי: "דברים יתבהרו בקרוב"

אליניב ברדה
אליניב ברדה | מאור אלקסלסי

עוזר מאמן הפועל באר שבע אחרי הזכייה בגביע: "רוצים להמשיך את החגיגות, המשטרה לא נתנה לנו". וגם: עזיבת אלונה ברקת, עתידו של אבוקסיס, מחלקת הנוער וקורס הפרו ("כרגע אני מעדיף לא לאמן")

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי הזכייה בגביע המדינה, אליניב ברדה, עוזרו של מאמן יוסי אבוקסיס, שוחח היום (שלישי) עם התקשורת באמצעות אפליקציית זום וסיכם את העונה המורכבת שעברה על הקבוצה מבירת הנגב. "יוסי אבוקסיס הוא המאמן של הפועל באר שבע ואם יהיה חדש אנחנו נודיע לכם", הבהיר ברדה בפתיחת דבריו. "עברה עלינו עונה מלאת טלטלות. עברנו לילה ללא שינה. אנחנו רוצים להמשיך את החגיגות, כי המשטרה לא נתנה לנו".

על מועמדותו לתפקיד המנהל המקצועי של הפועל באר שבע: "זה עניין אותי כשהגעתי לכאן. נחכה בסבלנות, נצא לחופשה קצרה ואז נדע יותר לגבי העתיד. מעריך שהרבה דברים יתבהרו בקרוב. אני משלים כרגע קורס פרו ומגיע קרדיט לרוטנשטיינר שמעביר אותו בצורה איכותית. הרבה אנשי מקצוע טובים נמצאים שם. אצלי נכנס הקטע הבריאותי. מתחים ולחצים של מאמן זה לא אידיאלי עבורי, אבל אני רוצה ללמוד בשביל שיהיה לי עוד ידע ועוד כוח. כרגע יותר נכון עבורי להיות בתפקיד עם פחות לחצים. יכול להיות שזה יקרה בעתיד ולכן אני עושה את הקורס. אני לא יודע אם אאמן. כרגע, אני מעדיף להיות בתפקיד אחר".

עזיבת אלונה ברקת: "זה כבר היסטוריה ואי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור. לצערי אלונה כבר לא איתנו ברמת המועדון, אבל גם אתמול היא הייתה הראשונה לברך. בכלל, היא בנתה מועדון חזק וזה אומר שגם כשהיא לא איתנו אז הוא ממשיך להתקיים בצורה טובה וממשיך להביא תארים. אלונה השאירה חותם".

אלונה ברקת
אלונה ברקת | דני מרון

האם עזיבתו המסמנת של אבוקסיס תשפיע על ז'וסואה: "אני עוד לא מדבר על מאמן חדש. אבוקסיס ידוע כמאמן שמתחבר עם שחקנים ויש ביניהם חיבור מיוחד. אם נצטרך להגיע לבחירת מאמן חדש, נבחר את מי שהכי טוב להפועל באר שבע. יש פה המון מרכיבים".

מערכת היחסים עם אבוקסיס: "יוסי היה הקפטן שלי בעבר בהפועל תל אביב והייתה לנו תקופה מדהימה. זכיתי לעבוד איתו כעוזר מאמן והיו בינינו יחסים מצוינים. מגיעה ליוסי מילה טובה גם מעבר לזכייה בגביע, היכולת שלו להתנתק מהדיבורים סביב הנבחרת ולהגיע ממוקד. מגיע לו קרדיט על התקופה שאחרי הקורונה".

עתיד מחלקת הנוער ללא אתלטיקן מדריד: "מחלקת הנוער לא הולכת אחורה. חוץ מהפועל תל אביב, שיתפנו הכי הרבה שחקנים צעירים בפלייאוף. רואים את הפירות. אני חושב שכל שחקן שקיבל הזדמנות עשה כאב ראש חיובי לאבוקסיס לקראת הגמר. יכול להיות ששני מאמנים ספרדים עוד יישארו במחלקה. בכל מקרה, שיטות העבודה שלהם הועברה למאמנים שלנו שאמורים להמשיך אותה בעתיד".

מדוע קולו לא נשמע במהלך העונה המורכבת הזו:"אני לוקח מנהיגות שקטה ועושה דברים שלא על כולם אתם שומעים. אני מנסה לייצר שקט, כי הפועל באר שבע עברה טלטלות והיא זקוקה לשקט יותר מכל דבר אחר. זו הסיבה שבחרתי לא לצאת בהצהרות מפוצצות. זה לא היה פשוט להחליף מאמן באמצע העונה, דבר שלא קרה בעידן אלונה, אך בכל זאת סיימנו את העונה עם תואר".

אליניב ברדה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי