דיווח: טימור קצבאיה מועמד לאימון מכבי תל אביב

טימור קצבאיה | Dave Winter / Icon Sport

מאמנה של אנורתוסיס פמגוסטה דווח כ"מועמד המוביל" של ג'ק אנגלידיס. זכה בעבר בשתי אליפיות קפריסין ואימן בין השאר את אולימפיאקוס, אא"ק אתונה ונבחרת גאורגיה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עדיין מחפשת מאמן לעונה הבאה אחרי עזיבתו של ולדימיר איביץ'. על פי דיווח שהתפרסם היום (שלישי) ביוון, אחד המועמדים לתפקיד הוא טימור קצבאיה הגאורגי.

בדיווח התפרסם כי מאמנה של אנורתוסיס פמגוסטה הקפריסאית הוא "המועמד המוביל" מבחינתו של ג'ק אנגלידיס, מנכ"ל הצהובים, אך הבעיה האפשרית היא העובדה שיש לו חוזה בקבוצה.

קצבאיה בן ה-52 אימן את אנורתוסיס בין השנים 2004 ל-2009, כשלאחר מכן עזב לתקופה קצרה באולימפיאקוס ואז עבר לאמן את נבחרת גאורגיה למשך חמש שנים. אגב, הוא פגש עם נבחרתו את נבחרת ישראל פעמיים במסגרת מוקדמות יורו 2012 – כאשר במשחק הבית שלהם הוא סיים ב-0:0 ובבלומפילד הוא נכנע 1:0 משער של טל בן חיים החלוץ.

טימור קצבאיה | NICOS SAVVIDES/AFP via Getty Images

התפקיד הבא שלו היה באפואל ניקוסיה, לאחר מכן עבר לאא"ק אתונה ולאורנבורג הרוסית. בתחילת העונה האחרונה חזר לקדנציה שנייה באנורתוסיס.

המאמן זכה בשתי אליפויות קפריסין עם אנורתוסיס ב-2005 וב-2008, ואף הוביל את הקבוצה לזכייה בגביע ב-2007. אגב, קצבאיה כבר היה ברשימות של הצהובים לפני כשנתיים, בטרם מונה ולדימיר איביץ' למאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי