האוהדים שוב הפגינו ליד ביתו של לוי, חוגג עדיין מגבה

רוני לוי
רוני לוי | אריאל שלום

בעקבות העובדה שבעלי בית"ר ירושלים אמר למקורביו כי הוא מתכוון להשאיר את המאמן, קומץ מהקהל הגיע לביתו בנתניה בפעם השנייה השבוע. מהמועדון נמסר: "אירוע מצער ולא לגיטימי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

רק הבוקר (שלישי) רמז בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג כי הוא מתכנן להשאיר את המאמן רוני לוי לעונה נוספת בקבוצה. חלק מאוהדי הקבוצה הסכימו איתו, אחרים התנגדו, אבל הקומץ שהפגין בתחילת השבוע מחוץ לביתו של המאמן חזר ועשה זאת גם הערב.

עשרות בודדות של אוהדים הגיעו במטרה למחות. זאת הפעם השלישית העונה שהם מגיעים לביתו של לוי ופעם שנייה רק בשבוע האחרון. האוהדים קראו למאמן להתפטר, אבל נראה כי המחאה רק מחזקת אותו: חוגג התקשר ללוי והביע הזדהות ואף הסביר כי המחאה לא תשנה את עמדתו.

במועדון לא מתרגשים מהמחאה. האוהדים שוב פוזרו וכבר מחר יוזמן המאמן לשיחה ובה ינסו להגיע להבנות. האוהדים, מצדם, הבטיחו כי המחאה לא תיפסק עד שהמאמן לא יוחלף. מהמועדון נמסר: "בעלי המועדון משה חוגג והנהלת הקבוצה מגנים את ההפגנות מתחת לביתו של רוני לוי. מדובר באירוע מצער ולא לגיטימי. גם למחאות יש דרך וזאת לא אחת מהן. שום מחאה כזאת לא תהווה שיקול בקבלת ההחלטות בבית"ר. אנחנו מצפים מרשויות האכיפה למנוע מקרים כאלו"

רוני לוי
רוני לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי