בקפריסין משוכנעים: קצבאיה יסרב להצעת מכבי תל אביב

טימור קצבאיה | Dave Winter / Icon Sport

באי השכן מדווחים שמאמן אנורתוזיס פמגוסטה מתכוון לכבד את חוזהו ושאנגלידיס יצטרך לפנות לאחד המועמדים האחרים. ג'ראלדש בדרך ליוון?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יממה אחרי שביוון דווח שמכבי תל אביב פונה לאופציית המאמן הגיאורגי של אנורתוזיס פמגוסטה, טימור קצבאיה שהוזכר כמועמד לאימון הקבוצה גם ב-2018, לפני הגעת ולדימיר איביץ', בקפריסין מדווחים שמדובר בעסקה שלא צפויה לצאת לפועל.

קצבאיה בן ה-52, שזכה עם אנורתוזיס בשתי אליפויות בעשור הקודם, חזר למועדון ביוני שעבר בחוזה שיסתיים רק בקיץ 2021 ובקפריסין מעריכים שמעבר לכך שהמועדון לא יאפשר לו לעזוב, גם הוא עצמו לא אחד שיבקש לעזוב או יפר את החוזה. בנוסף, בקפריסין טוענים שמכבי תל אביב לא תוכל לעמוד בדרישותיו הכספיות כדי להוביל צעד שכזה.

ביוון דיווחו שג'ק אנגלידיס סימן את קצבאיה כמועמד המוביל לתפקיד ורצה לצרפו עוד בימיו בפאוק סלוניקי, אולם נראה כי כעת הוא יצטרך לשוב לאופציות אחרות שהוזכרו עד כה – וליקו פאונוביץ' הסרבי שאימן את שיקגו פייר מה-MLS, גורגיוס דוניס שעזב השבוע את פנאתינייקוס וכן איוואן יובאנוביץ' שעל מועמדתו פורסם לראשונה בספורט1.

אנגלידיס וגולדהאר. בקרוב יגיע מנכל חדש
אנגלידיס וגולדהאר | עדי אבישי

בתוך כך, בסרביה התראיין אמש (שלישי) מאמן הנבחרת הלאומית, יובישה טומבאקוביץ' שהחמיא לוולדימיר איביץ' על השנתיים שלו במכבי תל אביב וטען כי עתיד גדול לפניו: "צפיתי בעיקר במשחקים של איביץ', הוא עשה עבודה גדולה כבר בפאוק מול קבוצה כל כך דומיננטית כמו אולימפיאקוס. בישראל הוא הפסיד משחק אחד כל השנה וגם זה היה אחרי זכייה באליפות כשהשחקנים שלו היו כבר רגועים לגמרי. יש לו עליונות אינטלקטואלית, הוא יודע להתנהג ולכבד, הוא מתקדם משנה לשנה ואני משוכנע שהוא יהיה מאמן מאוד מצליח. העתיד עוד לפניו".

ועוד במכבי תל אביב על פי התקשורת היוונית, המגן הפורטוגלי אנדרה ג'ראלדש, שכידוע חוזהו בקבוצה הסתיים והוא שב אוטומטית לספורטינג ליסבון ממנה הושאל, עשוי לשחק בעונה הבאה באולימפיאקוס. המועדון מפיראוס, שזכה באליפות העונה, מחפש מגן ימני לעונה הבאה ודווח כי ג'ראלדש הוא אחד מבין שני מועמדים לתפקיד – איתו מתחרה גם רפאל דה סילבה, אולם דרישותיו הגבוהות של אקס מנצ'סטר יונייטד עשויות להוביל לכך שג'ראלדש יצטרף. כידוע, ממכבי ת"א דרשה ספורטינג כ-700 אלף יורו עבור רכישת המגן.

אנדרה ג'ראלדש | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי