מכבי חיפה פנתה רשמית לג'ורג' מנדז'ק

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

במועדון שוחחו עם הקמרוני שמעוניין לחזור וצפוי לקבל בקרוב הצעה כספית ראשונה. ראשי הקבוצה ייפגשו בימים הקרובים כדי לדון בגובה הקיצוץ ובנושא המנויים, מסתמן: השחקנים יפחיתו 30% משכרם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

טוויסט בעלילה? בשעות הבוקר הכחיש סוכנו של ג'ורג' מנדז'ק כי הקשר קיבל הצעה ממכבי חיפה, אך לספורט1 נודע לראשונה, שבמהלך היום שוחח השחקן עם גורם מקצועי בכיר במועדון שהציע לו לחתום לעונה הקרובה. בין השאר רצו במועדון לשמוע ממנדז'ק על רצונו לחזור לכרמל וכאשר ראו כי השחקן מעוניין בכך, הוחלט כי יקבל הצעה כספית בימים הקרובים.

בחיפה ציינו כי בשל נגיף הקורונה, ההצעה הכספית תהיה נמוכה יותר לעומת שכרו של השחקן בקדנציה הקודמת ואם אכן מנדז'ק יסכים לאותה הצעה, הוא יהיה הרכש הראשון בעידן ברק בכר.

בנושא אחר, ראשי מכבי חיפה התעדכנו אתמול בסיכום שהושג בין מנהלת הליגות לבין משרד האוצר לגבי הפיצוי הכספי שיגיע לקבוצות בליגת העל בעקבות סיום העונה הנוכחית ללא קהל ובתור רשת ביטחון ממדינת ישראל כתוצאה מנזקי הקורונה וכדי לאפשר את פתיחת העונה הבאה.

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה כבר במהלך העונה האחרונה דובר על הפסדים בגובה של שישה מיליון שקלים לפחות בשל העובדה שלא ברור מתי יוכלו לחזור האוהדים למגרשים, כשנכון לכתיבת שורות אלה קיים ספק אם הדבר יתאפשר בעונה הבאה.

כעת, לאחר הסיכום עם האוצר ולקראת קבלת התשלום, יחליטו בימים הקרובים במועדון לגבי הקיצוץ של השחקנים לעונה הקרובה. ההערכה היא כי הקיצוץ יהיה סביב ה-30 אחוז, כאשר גם בחלק האחרון של העונה שעברה עם התפרצות נגיף הקורונה קיצצו השחקנים 33 אחוז משכרם. "אם יהיה קיצוץ אז הוא יהיה הגון בשיתוף פעולה מלא עם השחקנים ובהתאם למצב", אמרו במועדון. גם נושא המינויים של האוהדים משנה שעברה ולקראת העונה הבאה יוחלט בשבועיים הקרובים.

שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

מבחינה מקצועית מחכה המאמן החדש ברק בכר להשלמת הרכבת הצוות המקצועי, כשכידוע גיא צרפתי, גיא ויזינגר ודרור שמשון צפויים להצטרף אליו. מעבר לכך בוחן המאמן מספר אופציות של זרים בעמדות הבלם והקשר האחורי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי