האזינו: איתמר ניצן מתארח ב"שירות הוד מלכותה"

איתמר ניצן
איתמר ניצן | מאור אלקסלסי

שוער בית"ר ירושלים התראיין אצל שרון דוידוביץ' ובן פורגס וסיכם את העונה בצל הקורונה: "היה חשש אמיתי שהכדורגל לא יחזור, זה היה מפחיד". על קבוצתו: "הסיום העכיר את האווירה". והבחירה בין דוידוביץ' לאוואט

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

איתמר ניצן חיכה שנים לרגע הזה בו יקבל את ההזדמנות בקבוצה גדולה. השוער בן ה-33 רשם עונה טובה והיה אחד המצטיינים בבית"ר ירושלים, שם נחשב לאחד ממנהיגי חדר ההלבשה. ניצן זכה לתגמול על יכולתו והאריך את חוזהו בבירה בשלוש שנים. השוער התראיין בפרק מיוחד של "בשירות הוד מלכותה" עם שרון דוידוביץ' ובן פורגס ותיאר את הכדורגל בימי הקורונה וההתמודדות עם העולם החדש, כיצד הוא מתמודד עם הביקורת בימים הרשתות החברתיות, סיפר על שוערי העבר הגדולים אותם העריץ והתייחס גם לשוערים הגדולים באירופה. כמובן שהוא גם סיכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית.

האזינו: איתמר ניצן מתארח ב'פוד' של ספורט1

ניצן התייחס לתקופה האחרונה: "היה קשה מאוד, מהקיצוצים בהתחלה, שאתה לא יודע כמה ועד מתי, ולאט לאט הפגרה מתארכת ומתארכת. זה הפך להיות מפחיד כשאמרו שהכדורגל לא יחזור".

על העונה של בית"ר: "לטעמי סוף העונה העכיר את האווירה וההרגשה הטובה. אני לא רוצה לתרץ אבל העזיבה של גדי קינדה השפיעה מאוד, הוא היה ברומטר. אלירן עטר שהגיע לקח את המושכות אך זה לא היה אותו דבר. רוני לוי מאמן טוב וקשוח וזה טוב לכדורגל שלנו, שחקנים צריכים לדעת לעשות סוויץ' ולהיות רציניים לפני המשחק".

צ'רון שרי, איתמר ניצן
איתמר ניצן הודף פנדל נגד מכבי חיפה | דני מרון

ניר דוידוביץ' או דודו אוואט: "שאלה קשה, וואו. מבחינת הקריירה, דודו הצליח בגדול כי הגיע לאירופה, אבל שחקנים רבים ששיחקו עם שניהם אמרו שלניר היה פוטנציאל גבוה יותר אך הפציעות הרסו לו. הוא היה מפלצת שבלתי אפשרי להכניע אותה. זה מחריד לחשוב כמה פציעות הבן אדם הזה עבר".

הצטרפו ל-'בשירות הוד מלכותה' בפייסבוק

עוד באותו נושא: איתמר ניצן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי