קהת סיכם עקרונית בקריית שמונה, רפואה החליף את הצוות המקצועי

רועי קהת
רועי קהת | אריאל שלום

הקשר נמצא במגעים להתרת חוזהו במכבי נתניה ועשוי לעבור לצפון, המאמן ישוב לשתף פעולה עם קוסטיקה. אחמד עאבד לא צפוי להישאר

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה היא אחת הקבוצות הכי פעילות בשבועיים האחרונים. הקבוצה ששרדה בליגת העל רק במחזור הסיום אחרי 0:1 בקרב ישיר נגד סקציה נס ציונה, לא מעוניינת לחזור על תסריט ההישרדות מהעונה האחרונה וכבר החלה לבצע שינויים מהותיים במועדון.

המאמן קובי רפואה, שהשבוע האריך את חוזהו גם לעונה הבאה, הצהיר בפני האוהדים בסיום העונה כי הוא מתכוון לבנות קבוצה שתכוון לצמרת ועל כן כבר פתח במסע החתמות. רפואה החליט להשאיר את השוער הליטאי דזוגאס ברטקוס וכבר צירף את הקפטן לשעבר אדריאן רוצ'ט ואת החלוץ הברזילאי לוסיו. היעד הבא הוא צירופו של קשר מכבי נתניה רועי קהת, שסיכם עקרונית את תנאיו בקריית שמונה ונמצא במגעים להתרת החוזה במכבי נתניה, שמבחינתה הודיעה לו שהוא רשאי לעזוב, אך חוזהו יסתיים רק בקיץ הבא.

במקביל לשחקנים שצירף רפואה, בקבוצה גם משתחררים ממספר שחקנים מהעונה האחרונה. הבוקר מרקוס דיניז עזב רשמית למכבי פתח תקווה, שמואל שיימן כבר קיבל הודעה כי אינו בתוכניות לעונה ונראה כי גם החלוץ אחמד עאבד, שהגיע כמושאל מהפועל תל אביב בחודש ינואר, לא ימשיך בקבוצה.

אחמד עאבד
אחמד עאבד | אודי ציטיאט

מעבר לסגל השחקנים, בקריית שמונה החליטו לבצע שינויים בצוות המקצועי והודיעו כי נמרוד קוסטיקה ישמש כעוזרו של רפואה במקומו של רן קוז'וק, שעבר להפועל חדרה. השניים עבדו ביחד גם במכבי פתח תקווה וגם בהפועל תל אביב ושם עבד עמם גם מאמן השוערים עמי גניש שעובר לקריית שמונה. בנוסף, צורף מאמן הכושר שלומי ודררו שעבד בעבר בבית"ר ירושלים ובעונה האחרונה בבני לוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי