אמיליוס זובאס יעזוב את בני יהודה, קליימן מועמד

השוער הליטאי שקיבל הצעה להמשיך במועדון - החליט לעזוב לאחר ארבע שנים גדולות. שוערה של פראלימני מועמד להצטרף. גם אופציית זר על הפרק. בקבוצה ממתינים להחלטתו של דוס סנטוס

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

סיומה של תקופה. אמיליוס זובאס הודיע היום (חמישי) לבני יהודה שלא ימשיך בקבוצה. השוער הליטאי סיים את חוזהו במועדון משכונת התקווה, קיבל הצעה לחוזה חדש וסיכם עם ההנהלה שיחזיר תשובה בתוך כשבועיים. כעת, הוא החליט שלא לקבל את ההצעה ולעזוב אחרי ארבע עונות מצוינות בכתום, בהן זכה פעמיים בגביע המדינה והיה אחד השוערים הטובים בישראל.

בבני יהודה סיפרו כי שפת הגוף של זובאס בשבועות האחרונים של העונה הראתה שהוא כבר לא רוצה להיות פה. המאמן אלישע לוי יצטרך לחפש עכשיו שוער חדש, כשאחד המועמדים הוא בוריס קליימן, שיעזוב את פראלימני. כמו כן, גם צירוף שוער זר נמצא על הפרק.

הקבוצה תפתח את אימוניה לקראת העונה החדשה ביום שני ובמועדון ממשיכים בבניית הסגל. דניאל פלשר בן ה-23, שהושאל בעונה הקודמת למכבי פתח תקווה וסיפק יכולת מצוינת שעזרה למלאבסים להעפיל חזרה לליגת העל, יחל את העונה עם הזהובים. עם זאת, הבלם ידרוש הבהרות לגבי מעמדו שכן הוא רוצה להמשיך לשחק באופן קבוע אחרי שהפך לאחד השחקנים הצעירים הבולטים בעמדתו בארץ.

בוריס קליימן
בוריס קליימן במדי בית"ר ירושלים. ישוב לישראל? | ערן לוף

בנושא אחר, לא ברור כרגע האם הבלם אליסון דוס סנטוס ימשיך. הברזילאי מחזיק בהצעה לחוזה חדש, אך בדומה לזובאס, גם הוא טרם השיב עליה. במועדון רוצים לראות אותו בכתום גם בעונה הבאה, ויחפשו בלם זר אחר במידה שלא ימשיך.

מי שצפוי לחזור בעונה הבאה לעניינים הוא ג'וף גאירה. החלוץ בן ה-21 שיחק בקבוצת הנוער של בני יהודה לפני מספר שנים, לאחר מכן עבר השאלות בליגה הליגה לעירוני רמת השרון ובני לוד, ובתחילת העונה הקודמת היה אמור להיות שחקן מפתח ואחד ממחליפיו של מאוויס צ'יבוטה. הוא פתח את האימונים והרשים מאוד את יוסי אבוקסיס, אך לצערו קרע את הרצועה הצולבת והוקפא בדיוק בחודש יולי הקודם. בימים אלו הוא מתאושש ויהיה חלק מהסגל בעונה הבאה.

אלישע לוי
אלישע לוי. בני יהודה עובדת על גיבוש הסגל | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי