ההתאחדות תתכנס, חסון: "נראה שיש קושי בפתיחת העונה הבאה"

יונתן כהן, נטע לביא
יונתן כהן, נטע לביא | דני מרון

לאור העלייה במספר הנדבקים בנגיף הקורונה, ייערך דיון דחוף ברביעי. היו"ר פסימי לגבי התחלת העונה כמתוכנן: "חובה עלינו לקיים דיון מעמיק בהקדם ולתת לקבוצות תמונה ברורות כדי שיוכלו להתכונן"

(גודל טקסט)

אין ספק שהכדורגל הישראלי הצליח במשימה הגדולה לסיים את עונת 2019/20 על כר הדשא על אף המגבלות הרבות כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה – היעדר הקהל, הצורך של השחקנים בבידוד וכמובן מרתון משחקים מטורף. כעת, לאור ההחמרה במספר הנדבקים, כשבממשלה מדברים על סגר בסופי השבוע, בהתאחדות לכדורגל דואגים לקראת העונה הבא.

ההתאחדות הודיעה היום (חמישי) כי לאור הנחיות משרד הבריאות וההחמרה במצב, תיערך ישיבה ביום רביעי כדי לדון בנושא ההיערכות לחידוש עונת הכדורגל 2020/21 בכלל הליגות.

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, מסר בעניין: "לאור המצב הבריאותי במדינה והשפעת מגפת הקורונה, ובתקופה של חוסר ודאות עם סימני שאלה שרק הולכים ומתרבים בכל יום, אציג בפני ההנהלה את השיחות שקיימנו עד כה עם משרדי התרבות והספורט והבריאות. חובה עלינו לקיים בהקדם דיון מעמיק באשר לאפשרויות העומדות בפנינו על כל ההשלכות הרלוונטיות".

אורן חסון
אורן חסון | ההתאחדות לכדורגל

עוד אמר: " לעת עתה נראה נראה שיש קושי גדול לפתיחת העונה כמתוכנן. נפעל במטרה לגבש תמונה ברורה ככל הניתן כדי שהקבוצות וכלל הפעילים ידעו להערך בהתאם".

עוד באותו נושא: אורן חסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי