רוני לוי ימשיך בבית"ר בעונה הבאה: "מודה להנהלה על האמון"

רוני לוי | דני מרון

כפי שפורסם בספורט1 ואחרי שבועות של לבטים, הצהובים שחורים הכריזו על המשך דרכו של המאמן, שקיצץ 25 אחוז משכרו: "שמח וגאה". חוגג: "התרשמתי שמדובר במאמן מוערך על ידי כל הגורמים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר מספר ישיבות עבודה, שבועות של ספקולציות בנושא ולא מעט הפגנות של אוהדים, החליטה היום (חמישי) הנהלת בית"ר ירושלים על המשך העסקתו של המאמן רוני לוי – שידריך את הקבוצה מהבירה גם בעונת 2020/21. לוי, עליו מומשה האופציה לאחר ההעפלה לאירופה והיה אמור להשתכר כ-70,000 שקלים לחודש, הסכים לקיצוץ של 25% בשכר.

בעלי הקבוצה, משה חוגג, מסר: "לאחר שבחנתי את המצב מכל הזוויות, נפגשתי עם רוני והתרשמתי שמקצועית מדובר במאמן מוערך ע"י כל הגורמים והטוב ביותר עבורנו. העונה הקרובה תהיה שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בריאותית, ולכן חשוב לנו לשמור על יציבות במערכת, בעיקר לאור חוסר היציבות בעמדת המאמנים לאורך העשור האחרון בבית"ר והעובדה כי אנו מדורגים בצמרת הרשימה העולמית בפיטורי מאמנים".

"אני רואה גם את הרוח בקרב חלק מאוהדי הקבוצה, שנמצאים איתנו באש ובמים, יודע עד כמה הקבוצה חשובה להם ומוקיר אותם, אך את ההחלטות המקצועיות נקבל אנחנו באופן שקול ומקצועי בלבד".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם רוני לוי | דני מרון

לוי עצמו הוסיף: "אני שמח וגאה להוביל את בית"ר ירושלים לעונה נוספת מלאה באתגרים מקצועיים. אני מודה להנהלת הקבוצה על האמון להמשיך ולהוביל את הקבוצה ומחויב להצלחת המועדון הן במסגרת הליגה והן בניסיון להוביל את הקבוצה להישגים באירופה. אני מבטיח לאוהדים שנעבוד קשה על מנת לשמח את כולם".

בהודעה מטעם בית"ר ירושלים נמסר: "אנו מאמינים שרוני הוא המאמן הטוב ביותר להוביל את בית"ר בעונה המאתגרת העומדת לפנינו, וכי הוא יעמוד בהצלחה ביעדים המקצועיים אשר הוצבו בפניו, יחד עם השחקנים שמעריכים אותו מאוד. ראוי לציין שמאז רכישת הקבוצה ע"י חוגג אנחנו משקיעים רבות בבניית תשתיות של מועדון יציב ומסודר והמשך העסקתו של רוני הוא חלק בלתי נפרד מתהליך זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי