מוחמד זבידאת וניקולה גולאן מועמדים לבני סכנין

מוחמד זבידאת
מוחמד זבידאת | אודי ציטיאט

שביט מקווה לחזק את החלק האחורי ושני המגנים של מכבי נתניה והפועל חיפה סומנו. ההנהלה תיפגש עם ראדי בניסיון להגיע להסדר שיאפשר את הישארותו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין הודיעה שלשום (רביעי) רשמית על המשך דרכו של המאמן אלדד שביט, מי שהצליח להחזיר את הקבוצה לליגת העל וכידוע כבר ערך מספר פגישות מקצועיות עם ראשי המועדון על בניית הקבוצה לעונה הבאה. כעת, לאחר שהושג סיכום על הישארותו, במועדון מתחילים להוציא את התוכניות לפועל.

בסכנין הבהירו למאמן כי התקציב בעונה הבאה יהיה קטן מהשנים האחרונות, אך עם זאת ישנה אופטימיות כי הסגל של העונה שעברה ימשיך גם בליגה הראשונה והפעם יצליח יותר מהקבוצה שירדה ליגה לפני שנתיים. כבר בימים הקרובים יזומנו רוב השחקנים המקומיים כדי להאריך את חוזיהם ושיחה משמעותית צפויה עם הקשר מהראן ראדי, שבקבוצה מקווים שיצליחו להשאירו בסגל בעונה הבאה.

בנוסף לשלד הקיים, שביט מעוניין להתחזק במספר עמדות מרכזיות וביניהן עמדות המגינים. לאחרונה עלו בסכנין מספר שמות, בין השאר של אקס הפועל חיפה ניקולה גולאן שמשחק בעמדת המגן השמאלי ולא צפוי להמשיך בכרמל על אף שהסכים לקיצוץ של 50 אחוז בשכרו. בסכנין מאמינים כי יגיעו עמו להסדר כספי. שחקן נוסף ששמו עלה לחיזוק הוא המגן הימני של מכבי נתניה מוחמד זבידאת. האחרון גדל בסכנין ומוערך על ידי ראשי המועדון והאוהדים ולא מן הנמנע שיחזור בעונה הבאה.

אימוני בני סכנין לעונה הבאה יחלו ביום שני ועד אז אמורים ראשי הקבוצה לשלם את מענקי העלייה מהעונה האחרונה.

מהראן ראדי
מהראן ראדי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי