מחפש קבוצה חדשה: צ'יקו אופואדו הוצע לפנאתינייקוס

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

החלוץ הניגרי, שנפצע בפברואר ומאז כלל לא שב לישראל וסיים את חוזהו בשורות האלופה, מוזכר בתקשורת היוונית כאופציה לחיזוק הירוקים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בסוף חודש פברואר האחרון, רגע לפני שנגיף הקורונה התפרץ בישראל וגם ליגת העל הושבתה כמו כל ענפי הספורט בעולם, עבור החלוץ הניגרי של מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו, העונה הסתיימה. הוא נפגע בדרבי נגד הפועל תל אביב, אובחן כסובל מקרע חלקי בגיד הארבע ראשי וכבר לא חזר לשחק העונה.

אופואדו טען שהוא כשיר לחידוש עונת 2019/20, שכמובן נמשכה לאחר כמעט שלושה חודשים, אך גם הוסיף שבעיות בירוקרטיות בעקבות סגירת הגבולות מנעו ממנו לעשות את הדרך מניגריה לישראל כדי להצטרף לחבריו ולהיות איתם בדרך להבטחת האליפות השנייה ברציפות.

אופואדו בן ה-27 כבר לא צפוי לשוב לקריית שלום, חוזהו הסתיים לאחרונה והוא הפך לשחקן חופשי ובזכות כך הוא גם זוכה לביקוש. אופואדו, שהגיע למכבי תל אביב אחרי שבע שנים בליגת המשנה בטורקיה, כבש 14 שערי ליגה בשתי העונות שלו בצהוב ועל פי הדיווחים ביוון הוא מקווה לעבור לפנאתינייקוס.

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

למעשה, נטען כי נציגיו של אופואדו הם שהציעו אותו לירוקים, אולם בשלב זה הוא אינו נחשב כאופציה מועמדת על הקבוצה מאתונה. לעומתו, שחקן אחר של מכבי תל אביב שגם כן סיים חוזה, המגן אנדרה ג'ראלדש שהושאל מספורטינג ליסבון ושב אליה אוטומטית בשל הקושי של מכבי תל אביב להשאירו מסיבות כלכליות, עשוי לעבור ליוון ולשחק בשורות האלופה והיריבה המושבעת של פאו, אולימפיאקוס פיראוס. ג'ראלדש, אגב, עדיין לא עזב את ישראל ובשורות האלופה מקווים שיצליחו להשאירו גם בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי