עומר פדידה ישיב להצעת הפועל חיפה בתחילת השבוע, שטיין יצטרף?

עומר פדידה
עומר פדידה | אודי ציטיאט

במועדון רוצים להשלים את מסע הרכש לפני פתיחת האימונים ומחכים לקפטן הפועל כפר סבא ולאקס סקציה נס ציונה. פערים במו"מ מול אורן ביטון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תפתח את אימוניה בשבוע הבא ועד אז מקווים בקבוצה להגיע לסיכום עם מספר שחקני רכש בהם מעוניין המאמן חיים סילבס. בין השאר רוצה המאמן להתחזק בחלק הקדמי, בעיקר בשל העובדה שישנם פערים בשיחות עם הקשר אלמוג בוזגלו והרצון של חיים סילבס להיפרד מעדן בן בסט.

האחרון שוחח לאחרונה עם בעלי הקבוצה יואב כץ והתבשר כי יצטרך לקצץ בשביל להישאר, אולם כך או אחרת החליט סילבס שהוא אינו מעוניין בחלוץ מבחינה מקצועית. במקום בן בסט, הרצון של אנשי הפועל חיפה הוא לצרף את כוכב סקציה נס ציונה, רז שטיין עמו עדיין ישנם פערים כספיים גם אחרי שהוגשה הצעה נוספת ומשודרגת.

שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא הקפטן הפועל כפר סבא, עומר פדידה שקיבל הצעה כספית גבוהה מכפר סבא ועדיין מתלבט היכן לשחק בעונה הבאה. פדידה הבטיח להחזיר תשובה בתחילת שבוע הבא. גם בעמדת המגן השמאלי סילבס מעוניין להתחזק ובנוסף לרז נחמיאס, עדיין מנסים במועדון לעשות מאמצים כדי לצרף את אורן ביטון. גם עם ביטון ישנים ישנם פערים כספיים ואם לא תהיה התקדמות בשבוע הבא, ינסו לצרף מגן זר. מעבר לכך בקבוצה מקווים להגיע בשבוע הבא לסיכום עם שחקני הקבוצה לירן סרדל וגל אראל, כאשר הפערים עם האחרון גבוהים ולמרות זאת ההערכה היא שהוא יישאר בקבוצה.

רז שטיין | אודי ציטיאט

אתמול הודיעה הקבוצה על הארכת חוזהו של החלוץ דודו אלטרוביץ' בן ה-21, שחתם בקבוצה לשלוש עונות, עד סוף עונת 2022/23. בנוסף, האדומים האריכו גם את חוזהו של המגן הימני ירין סרדל בן ה-19 בחמש שנים נוספות.

הבעלים יואב כץ אמר: "החתמתם של דודו אלטרוביץ' וירין סרדל, לצד שחקנים צעירים נוספים על חוזים ארוכי טווח, מהווים המשך של מדיניות המועדון לשילוב צעירים בקבוצה הבוגרת, מדיניות שמאפיינת אותנו לאורך כל השנים. תמיד כיף לקדם שחקנים בוגרי מחלקת הנוער שלנו. ועכשיו חובת ההוכחה עליהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי