שחקני בית"ר ירושלים שוקלים להחרים את ארגון השחקנים. סרדל הוצע

טל בן חיים, חנן ממן, דיוגו ורדאסקה | מאור אלקסלסי

במקביל לאימון הבכורה לעונה, זעם בירושלים על ההסדר שנעשה מאחורי גבם. בן חיים יגיע לפגישה, מגן-קשר הפועל חיפה הוצע. וגם: השיחה עם הפועל ת"א בנוגע לדגני

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה היום (ראשון) את ההכנות שלה לקראת העונה הקרובה. האימון התקיים תחת מגבלות משרד הבריאות, כשאיש מלבד הסגל ואנשי הצוות לא הורשה להיכנס למתחם בבית וגן. במועדון קיוו שהאימון יעבור בצורה שקטה, לאחר שמספר אוהדים כבר איימו במחאה מחוץ לביתו של רוני לוי שיגיעו לאימון הפתיחה, אולם לא נרשמו אירועים במתחם.

הבעלים משה חוגג העביר מסר לאוהדים כי הוא סומך על רוני לוי ומצפה לתמיכה מלאה בקבוצה. לוי, שביום שלישי שמע ממשה חוגג כי הוא נשאר מאמן בית"ר ירושלים גם בעונה הבאה, כבר החל לעבוד על תכניות הרכש יחד עם המנהל המקצועי, יוסי בניון. חוגג עתיד לקבל, כך על פי הערכות, כ-12 מיליון שקל ממשרד האוצר, כך שהתכנון לקיצוץ גדול יותר נמנע בשל כך. ההערכה היא שתקציב שכר השחקנים יעמוד על 17 מיליון שקל.

כזכור, בניון היה האיש שסלל את הדרך להישארות של המאמן, כשתמך בו לכל אורך הדרך, אבל לוי קיבל רוח גבית גם מאלי אוחנה. בבית"ר היה מי שאמר השבוע כי "זה שכולם חשבו שרוני הולך בוודאות, לא הופך את זה לנכון. מהרגע הראשון אמרנו שאם יוסי ירצה שהוא יישאר, הוא יישאר. זה מלמד המון על כמה חוגג סומך עליו. כל עוד זה תלוי ביוסי, רוני יישאר כאן להרבה זמן. אין מאמן שהוא מאמין בו יותר".

רוני לוי
רוני לוי | בית"ר ירושלים, האתר הרשמי

הבלם טל בן חיים קיבל הודעה כי הוא ברשימת השחקנים שזומנו לאימון, זאת למרות שהוא לא מחזיק בחוזה. ההחלטה תלויה בו, אבל נראה כי ההודעה הזאת היא סימן לכך שבמועדון כבר לא פוסלים אפשרות להשאירו. לאימוני פתיחת העונה יצטרפו גם המושאלים, רועי פדידה ועוזיאל פרדו, כשבהמשך יוחלט האם יהיו חלק מהסגל. כזכור, אנטואן קונטה ופרדי פלומיין נמצאים בחופשת מולדת ולא יגיעו לאימון הפתיחה. המטרה היא למכור אותם כבר במהלך השבוע הקרוב, כשהדברים אמורים בעיקר לגבי קונטה שסוכנו כבר המריא לצרפת בניסיון לסגור את העברתו לקבוצה אחרת.

שמו של לירן סרדל עלה בסוף השבוע בבית"ר כמחליף אפשרי לאנטואן קונטה, לאחר שהוצע לקבוצה. עם אוראל דגני אין כל התקדמות כרגע. כזכור, בשבוע שעבר הוחלט בבית"ר לא לשלם 400 אלף דולר תמורת השחקן, אלא לבצע רק עסקת החלפת שחקנים. כרגע, בהפועל תל אביב לא ממהרים להניע את המהלך. שיחה כבר התקיימה בעניין בין איציק ניסנוב לחוגג.

אוראל דגני
אוראל דגני | אריאל שלום

בנושא אחר: בעקבות ההודעה הרשמית של ארגון השחקנים על הגעה לפשרה בנושא הקיצוץ מול בית"ר ירושלים, שחקני בית"ר עדיין מתנגדים למתווה. כך למשל, דן איינבינדר וחנן ממן, שמרוויחים מעל 40 אלף שקל, לא יהיו מוכנים לקיצוץ. חלק מהשחקנים חושבים שהמהלך הזה נעשה כדי להראות לשחקנים מסוימים את הדרך החוצה.

אחד השחקנים אמר אתמול: "אני חתום על הסדר קיצוץ של 25 אחוז, לא אשנה את זה בגלל הסכם עם ארגון השחקנים". חלק מהשחקנים קראו להחרים את ארגון השחקנים על המהלך הזה. חלק שוקלים לפנות לראשי הארגון ולהודיע להם כי אם ההסכם, שלא היה על דעתם, לא ישתנה, ייתכנו סנקציות בהמשך.

בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים | האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי