גולסה ושכטר לא הגיעו לבדיקות. החשש: המאמן החדש יצטרף באיחור

אייל גולסה
אייל גולסה | דני מרון

לקראת אימון הבכורה ביום שלישי: הקשר והחלוץ ממתינים למכבי ת"א, שערכה מבדקים רפואיים. אחרי המגעים להתרת החוזה עם ניקוליץ', ניסיון להגיע להבנות גם עם יאניוטיס. ג'ראלדש יגיע לאימון

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר פגרה בת 10 ימים, מכבי תל אביב פתחה היום (ראשון) בהכנות לעונת 2020/21 כשערכה מבדקים רפואיים לשחקנים. מי שלא הגיע לבדיקות הוא אייל גולסה, שכידוע סיים את חוזהו בקבוצה ומנהל מגעים על המשך דרכו באמצעות סוכנו רונן קצב. הקשר ממתין להחלטת הבעלים מיץ' גולדהאר ועדיין נותן עדיפות להצעה ממכבי תל אביב על פני מעבר אפשרי לקבוצה אחרת. כרגע, מדובר על חתימה לשנתיים ולא לשנה אחת. גם איתי שכטר, שמחכה להצעה מהמועדון, לא יגיע לבדיקות בינתיים.

ביום שלישי בבוקר יקיימו הצהובים אימון ראשון וב-8 באוגוסט הם צפויים לפגוש את מחזיקת גביע המדינה, הפועל באר שבע, במפגש הראשון מתוך שניים במסגרת אלוף האלופים. יום לאחר מכן תיערך הגרלת שלב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות, שתקבע את זהות היריבה של האלופה, אותה תפגוש למשחק יחיד ב-18/19 באוגוסט.

שחקני הקבוצה, שחלקם שהו באילת בימים האחרונים יחד עם שחקנים נוספים מליגת העל וביניהם עידן ורד ובן שהר, קיבלו הוראה להגיע מיידית לבדיקות ולשמור על הוראות הבידוד, בהתאם להודעת משרד הבריאות והמנהלת.

דן גלזר | מכבי תל אביב, האתר הרשמי
יונתן כהן | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

במועדון קיים חוסר ודאות מסוים בעקבות אי מינוי המאמן. מי שיחליף את ולדימיר איביץ' הוא מאמן זר שאמור להיכנס לבידוד של שבועיים (איבן יובאנוביץ' ברשימות, אך גם מאמנים אחרים על הפרק). כזכור, ביום שישי קיבלו השחקנים הודעה כי הקבוצה תתחיל להתאמן ביום שלישי אחר הצהריים, כך שייקח מעט זמן עד שהמאמן החדש יכיר את הקבוצה ויבנה את הסגל.

בינתיים הקבוצה מחפשת בלם עם רגל שמאל שיחליף את ז'איר אמאדור. אנדראס יאניוטיס שמחזיק בחוזה לעונה הבאה יגיע לאימון הראשון, אך מכבי תל אביב תנהל איתו משא ומתן במטרה להשתחרר מהחוזה שלו. עם אורוש ניקוליץ' כבר מתנהל משא ומתן במטרה שיעזוב עד השבוע הבא תמורת פיצוי.

לעומתם, אנריק סאבוריט ואנדרה ג'ראלדש יתחילו עם הקבוצה את האימונים, אבל הראשון צפוי לעזוב לספרד, כשעם המגן הפורטוגלי לא נרשמה התקדמות בינתיים. דור מיכה ועומר אצילי ממתינים להכרעת הפרקליטות בעניינם ואז יגיעו לשיחה עם ראשי המועדון בנוגע לעתידם.

איתי שכטר | אודי ציטיאט
אנדרה ג'ראלדש, אנריק סבוריט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי