נשאר במכבי נתניה: חן עזרא חתם לשנתיים נוספות

חן עזרא
חן עזרא. עדיין לא חתם לעונה הבאה | אריאל שלום

שחקן הכנף קיים מו"מ ארוך עם המועדון ובסופו הגיע להבנות: "מודים לחן על הנאמנות, האמונה בדרך, הנכונות לקצץ בשכר והשאיפה לשחק במועדון נעוריו". אלמוג כהן: "אני מקווה שדברים יתחברו"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה פתחה הערב (ראשון) את אימוניה לקראת העונה הקרובה תחת המאמן ריימונד אטוולד, כשלאחר החתמתו של דני עמוס ביום שישי האחרון, הקבוצה עשתה היום צעד נוסף בחיזוק הסגל כאשר הקשר חן עזרא האריך חוזהו בשנתיים נוספות באמצעות סוכנו ניר אמיר.

עזרא, קיים מו"מ ארוך עם הקבוצה ובסופו הגיע להבנות עם המועדון. "מועדון הכדורגל מכבי נתניה רוצה להודות לחן על הנאמנות, האמונה בדרך, הנכונות לקצץ בשכר והשאיפה לשחק במועדון נעוריו".

מלבד עזרא, נתניה תחזיר לאימונים לא מעט שחקנים שחזרו מהשאלות ביניהם אלעד שחף ויובל שדה, כאשר זלאטן שחוביץ' חזר מחופשת מולדת ויצטרף לחבריו לאחר שייצא מתקופת הבידוד.

אלעד שחף
אלעד שחף. יתחיל להתאמן עם נתניה | אודי ציטיאט

מי שלא לקחו חלק באימונים כפי שפורסם כאן באתר, הם גיא מלמד ורועי קהת, שלא הגיעו להבנות כלכליות ולא נמצאים בתוכניות המקצועיות. במועדון הודיעו לשחקנים כי יוכלו להגיע ולהתאמן במתחם לפני ואחרי אימוני הקבוצה.

לאחר אימון הפתיחה בשעות הערב אמר המאמן ריימונד אטוולד אמר: "כמובן שאני מתרגש להתחיל עונה חדשה. יש לנו כמה אתגרים אז זה מאוד מרגש להיות כאן. אני מתרשם שהמועדון מוכן לעונה טובה יותר מהקודמת כי זה מה שהמועדון רגיל אילו ואנחנו נשאף לשם" סיכם ההולנדי, בתום אימון שארך כשעתיים וחצי.

על שיטת המשחק: "אני אוהב משחק לחץ, אינטנסיבי, שיטה שבה אנחנו מחזיקים הרבה בכדור ומקשים על היריב. באופן רגיל הייתי אומר לאוהדים בואו לתמוך בנו במגרש אך המצב לא רגיל בגלל הקורונה. אני מקווה שהם יתמכו בנו מוראלית ברשתות החברתיות ומקווה שנחזור למגרשים בהקדם".

רכש: "אנחנו מחפשים לחזק את ההגנה, בעיקר בצד שמאל. בשחקן קישור ובשחקן התקפה לצד שמאל".

גם הקפטן אלמוג כהן, התייחס לפתיחת העונה:  "תמיד מרגש לפתוח עונה, במיוחד במקום שאתה כל כך אוהב. יש אנרגיות חדשות ואנחנו רוצים להתחיל לעבוד קשה. הצוות החדש רוצה לעבוד קשה וזה מאוד חשוב. אנחנו רוצים לראות פרצופים חדשים וגם את אלה שלא ראינו כמה שבועות. יש אנרגיות טובות ואני מקווה שנראה את זה באימונים".

אלמוג כהן
אלמוג כהן | דני מרון

על היכולת האישית: "אני מקווה לשחק בכמה שיותר משחקים ולהיעדר כמה שפחות כי אני חושב שבמשחקים ששיחקתי היו לנו הרבה משחקים טובים. זה חשוב בתור קפטן לשחק בכל המשחקים. עם קצת מזל אני בטוח שתהיה עונה טובה מבחינה אישית ואני מרגיש את זה. אני מקווה שדברים יתחברו ואוכל להראות את כל היכולות שלי".

אי הוודאות העונה: "אנחנו הולכים לשנה לא קלה ואני מאמין שדרך עבודה קשה אפשר לראות קבוצה שבאה לשחק בכל משחק. נקווה להישאר בליגה מהר ככל האפשר כי זו המטרה העיקרית וכמו כן לגרום לקהל שלנו כמה שיותר הנאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי